فیلم «انفرادی» ساخته مسعود اطیابی با یک فاصله ملیمتری نسبت به «تی‌تی» کماکان به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی ادامه داد.

"تی تی" در تعقیب "انفرادی" برای تصاحب صدر جدول فروش/ رکورد فروش "دینامیت" می‌شکند

به گزارش قدس آنلاین، فیلم کمدی انفرادی که عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران سال ۱۴۰۱ را با خود یدک می‌کشد، طی هفته جاری توانست در یک رقابت میلیمتری با فیلم «تی‌تی» همچنان صدر جدول فروش هفتگی را در اختیار خود نگه دارد.

این فیلم در هفته جاری با جذب ۱۱۰ هزار و ۴۵۶ مخاطب موفق شد گیشه خود را به مرز ۳ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان برساند. این فیلم با اکران در ۳۰۵ سالن و در اختیار داشتن ۳ هزار و ۶۶۴ سانس به این فروش دست پیدا کند. فروش کل انفرادی هم در آستانه رسیدن به مرز ۵۰ میلیارد تومان است و به احتمال طی ده روز آینده رکورد «دینامت» را خواهد شکست.

فیلم «انفرادی» با توجه به روندی فروشی که دارد می‌تواند طی ده روز آینده به رکورد فروش «دینامیت» نزدیک شود.

«تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده هم کماکان به روند رو به رشد خود ادامه داد و در این هفته با فروش ۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان توانست با فاصله‌ای زیاد با فیلم سوم جدول یعنی «علفزار» بر رده دوم جدول تکیه بزند. طی هفته جاری ۹۴ هزار و ۲۲۳ مخاطب به تماشای این فیلم نشستند. «تی تی» در مجموع هم موفق شده طی مدت زمانی که روی پرده بوده به فروش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دست پیدا کند.

رده سوم جدول فروش هفتگی در اختیار فیلم «علفزار» ساخته کاظم دانشی است. گیشه این فیلم طی هفته جاری ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

مابقی فیلم‌های روی پرده کماکان فروش ناامیدکننده‌ای دارند و میزان مخاطبان تعدادی از آن‌ها از جمله «بی صدا حلزون»، «پیتوک»، «روز شششم» ، زیر ۲ هزار مخاطب بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فیلم‌نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.