ستاره فوتسال ایران قراردادی به مدت دو فصل با نایب‌قهرمان لیگا اسپانیا امضاء کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال فصل آینده در لیگ اسپانیا

به گزارش قدس آنلاین، حسین طیبی که پس از سپری کردن دو سال درخشان در بنفیکای پرتغال و تجربه دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر و دو نایب‌قهرمانی سوپر جام این کشور و همچنین سومی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به جدایی از این تیم گرفته بود، لیگا اسپانیا را برای ادامه فوتسال خود انتخاب کرد.

این فوتسالیست ایرانی که پیش از حضور در بنفیکا پرتغال، سال‌های خوبی در غیرت قزاقستان سپری کرده و همراه با این تیم به چهار قهرمانی در لیگ برتر، چهار قهرمانی در سوپر کاپ و سه قهرمانی در جام حذفی قزاقستان دست یافته بود، حالا پس از تجربه بازی در این دو باشگاه بزرگ فوتسال، تصمیم گرفته چالش جدیدی را با رفتن به اسپانیا تجربه کند.

حسین طیبی که طی دوران حضورش در غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال به یک نایب‌قهرمانی و دو مقام سومی در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا نیز رسیده بود، حالا با حضور در فوتسال اسپانیا به دنبال یک افتخار جدید است و امید زیادی دارد بتواند جام‌های دوران بازی خود را بیشتر کند.

این ملی‌پوش فوتسال ایران پس از عدم تمدید قرارداد با بنفیکا و جدایی قطعی از این تیم، مورد توجه باشگاه‌های اسپانیایی و پرتغالی قرار گرفته بود که در نهایت تصمیم گرفت لیگا اسپانیا را انتخاب کند و با نایب‌قهرمان آن قرارداد ببندد.

حسین طیبی پس از مذاکره موفقیت‌آمیز با مدیران باشگاه پالما اسپانیا، قراردادی به مدت دو فصل با این تیم که در فصل اخیر به نایب‌قهرمانی در لیگا رسیده بود، امضاء کرد و راهی جدی‌ترین رقیب بارسلونا در راه قهرمانی شد.

پالما که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد، در فصل اخیر لیگا ناسیونال اسپانیا تا مرحله فینال پیش رفت و پس از دو شکست مقابل بارسلونا، به نایب‌قهرمانی رسید و یکی از مدعیان این لیگ به شمار می‌رود.

طیبی که پرسابقه‌ترین لژیونر تاریخ فوتسال ایران به شمار می‌رود و بیشترین بازی را در سطح اول فوتسال اروپا انجام داده و به افتخارات زیادی رسیده، حالا می‌تواند در اسپانیا نیز شرایط جدیدی را تجربه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.