۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
کد خبر: 809945

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در بیست و نهمین سفر استانی خود، صبح امروز جمعه ۳۱ تیرماه وارد اراک شد.

رئیس جمهور وارد اراک شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس جمهور و جمعی از وزرا و دولتمردان، در بدو ورود به فرودگاه اراک، مورد استقبال استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان کشوری و لشگری قرار گرفت‌.

وزیر کشور(شازند)، وزیر صمت (ساوه و زرندیه)، رئیس سازمان انرژی اتمی (خنداب)، وزیر جهاد سازندگی( محلات و دلیجان)، سرپرست وزارت تعاون (کمیجان و فراهان)، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست (اراک)، معاون امور مجلس(خمین)، رئیس سازمان برنامه و بودجه(تمام استان)، وزیر آموزش و پرورش(آشتیان و تفرش)، وزیر راه، وزیر نیرو و امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری (اراک و کل شهرستانها) آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها در نقاط مختلف استان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

رئیس جمهور در فرودگاه اراک پس از گفت و گوی کوتاه تلویزیونی به خمین سفر می‌کند و ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مصلی این شهر با مردم زادگاه امام راحل دیدار دارد و پس از آن بازدیدهایی از مکان‌های مختلف در استان مرکزی برای ایشان برنامه‌ریزی شده که بعد از سفر به خمین انجام می‌شود.  

دیدار مردمی آیت الله رئیسی در شهر اراک نیز از ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود و دیدار با نخبگان، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان مرکزی است.

استان مرکزی با یک میلیون ۶۰۰ هزار نفر جمعیت، یک و ۸۲ صدم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌ است و دارای ۱۲ شهرستان و ۳۲ شهر است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.