رئیس جمهور گفت: استان مرکزی دارای صنایع سنگینی است که هر کدام آن نماد اعتماد به نفس و نماد غرور ملی است که باید به آن توجه ویژه کرد.

رئیس جمهور: صنایع استان مرکزی نماد غرور ملی است

به گزارش قدس آنلاین، سید ابراهیم رییسی صبح امروز در بدو ورود به شهر اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های بسیاری است از جمله اینکه قطب صنعت تخصصی کشور است.

وی افزود: استان مرکزی نقش بسیار مهمی در پشتیبان از دفاع مقدس داشته است، غیر از تقدیم بیش از ۶۲۰۰ شهید در راه انقلاب، نقشی که در پشتیبانی‌های فنی، صنعتی و تخصصی در دفاع مقدس داشته، نقش بی‌بدیلی است.

رئیس جمهور بیان کرد: استان مرکزی دارای صنایع سنگینی است که هر کدام آن نماد اعتماد به نفس و نماد غرور ملی است که باید به ان توجه ویژه کرد.

رییسی ادامه داد: استان مرکزی مهد پرورش انسان‌های فرهیخته است که در رأس آن باید به امام بزرگوار و اساتید بزرگی از جمله آیت الله اراکی و همه بزرگانی که در این استان جزو مفاخر بودند اشاره کرد.

وی اضافه کرد: بررسی‌های قبل از ورود به استان داشتیم، گروه هایی اعزام شدند؛ سخنانی از کارشناسان، نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار، نمایندگان مردم و... شنیده شد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اولویت برای رفع نیازهای استان تعیین کردیم، علیرغم همه مشکلاتی که استان دارد، ظرفیت های خوبی نیز دارد که یکی از ظرفیت‌های مهم کشور نیروی کارآمد و فرهیخته‌ای است که در استان داریم که می‌تواند کارها را پیش ببرد به شرط اینکه امکانات از طریق دولت فراهم شود.

رییسی گفت: در این سفر و در جلساتی که با مدیران  و مسوولان خواهیم داشت تصمیماتی را می‌گیریم که برخی در استان اعلام و برخی در مرکز پیگیری می شود.

در ابتدای ورود رییس جمهور دختر شهید مدافع حرم زهره وند با اهدای دسته گلی از وی استقبال کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.