نشست خبری تشریح ویژه‌برنامه‌های بیستمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» روز گذشته در سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار ‌شد.

برپایی جلسات شعرخوانی و اجرای تعزیه

نشست خبری تشریح ویژه‌برنامه‌های بیستمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» با حضور سیدعلیرضا فاطمیان‌پور،  معاون فرهنگی و سخنگوی رویداد فرهنگی عطر سیب و مصطفی جامه‌دار،  مدیر فرهنگی هنری منطقه۱۲ و رئیس فرهنگسرای عترت روز گذشته در سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار ‌شد.

فاطمیان‌پور با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی در طول سال براساس بضاعت موجود برنامه‌های متنوعی را براساس مأموریت‌هایش مورد توجه قرار می‌دهد، اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین این برنامه‌ها که دو دهه از اجرای آن نیز می‌گذرد رویداد عطر سیب است و امسال شاهد برپایی بیستمین دوره آن خواهیم بود.
وی با تأکید بر اینکه این رویداد در راستای کمک به هیئت‌ها و نیازهایشان طراحی شده است عنوان کرد: این دوره از دوم‌ تا نهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در میدان امام حسین(ع) برپا خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه انواع خدمات و محصولات اعم از البسه و زنجیر، اقلام بهداشتی، کتاب و محصولات فرهنگی و هنری حتی تجهیزات صوتی و تصویری در دسترس مردم قرار گرفته است.
فاطمیان‌پور تصریح کرد: هدف از اجرای این رویداد تأمین نیازهای هیئت‌ها بوده و پیش‌بینی ما این است که به بیش از ۵هزار هیئت خدمات بدهیم. در نمایشگاه امسال همه نوع محصول ویژه محرم طراحی شده و تلاش کردیم تخفیف مناسب هم داشته باشد.
او درباره بخش عرضه محصولات فرهنگی و برنامه‌های آن گفت: این نمایشگاه دارای ۱۲ بخش اصلی است که شامل کتاب عاشورایی، کتاب شعر، تکیه محتشم، تکیه تجربه هیئت، تکیه کودک، محصولات کودک، تکیه نوجوان، محصولات نوجوان، محصولات فرهنگی، محصولات روضه خانگی، دکور هیئت، معرض البرکات، کتیبه و بیرق، پوشاک محرمی، چای و دمنوش روضه، طبل و کتل، لوازم الکترونیکی، آشپزخانه هیئت، لوازم صوتی، لوازم نورپردازی، لوازم بهداشتی، ظروف یک ‌بار مصرف و مواد غذایی است.
فاطمیان‌پور تصریح کرد: انتقال تجارب پیرغلامان و هیئت‌داران به جوانان در این نمایشگاه از تمایزهای مهم رویداد امسال است، همچنین امسال حضور شاعران و جلسات شعرخوانی خواهیم داشت و نقالی، تعزیه و آواهای محرمی هر روز برگزار می‌شود. 

خبرنگار: کریمی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.