پیشکسوت تیم استقلال سرانجام به عنوان سرمربی تیم نیروی زمینی تهران برگزیده شد. باشگاهی بازیکن ساز که در فوتبال تهران و حتی ایران منشأ خدمات بسیاری بوده است.

در زمان مناسب به استقلال برمی‌گردم

به گزارش قدس آنلاین، پیشکسوت تیم استقلال سرانجام به عنوان سرمربی تیم نیروی زمینی تهران برگزیده شد. باشگاهی بازیکن ساز که در فوتبال تهران و حتی ایران منشأ خدمات بسیاری بوده است.

جباری درباره اینکه چرا چنین باشگاهی را برای فعالیت انتخاب کرده، چنین گفته است: «باشگاه نیروی زمینی ساختار یک باشگاه بازیکن ساز را دارد واگر یادتان باشد و درمصاحبه‌هایی که داشتم بارها به این نکته اشاره کرده بودم که دوست دارم درجایی مربیگری کنم که بازیکن ساز باشد. باشگاه نیروی زمینی چنین خصوصیتی را دارد و می‌شود دراین باشگاه کارهای بزرگ و ماندگاری درفوتبال ایران انجام داد».

جباری درباره خصوصیات باشگاه نیروی زمینی گفت:«این باشگاه امکانات مناسبی دارد و می‌شود با آن کارهای بزرگی در فوتبال ایران انجام داد. بسیاری از ستاره‌های فوتبال ایران سابقه بازی در این باشگاه را داشته‌اند و من هم خوشحالم جایی پا گذاشته‌ام که می‌توانم منشأ خیر و خدماتی به فوتبال ایران باشم. من حضور درچنین باشگاهی را با قلبم انتخاب کردم و از مسئولان این باشگاه هم متشکرم که به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانیم با نیروی زمینی نتایج خوبی در لیگ بگیریم».

وی درباره وضعیت استقلال در لیگ آینده نیز این توضیحات را داد: «استقلال راه خودش را می‌رود ومن برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. قسمت نشد دراین تیم کار کنم. ان‌شاء الله در زمانی مناسب با استقلال همکاری می‌کنم. نیروی زمینی فرصت مناسبی است تا کسب تجربه کنم و درآینده بتوانم به تیم‌های بزرگ‌تر بروم. قطعاً به تیم‌های بزرگ‌تر فکر می‌کنم».

سرمربی تیم نیروی زمینی تهران درباره اینکه شایعه شده بود به عنوان دستیار به تیم ملی خواهد رفت، این توضیح را داد:«این موضوع صحت نداشت و من قصد همکاری با تیم ملی را نداشتم. برخی شایعات درفضای مجازی ایجاد می‌شود که منبع و مأخذ درستی ندارد».

خبرنگار: حمیدرضا عرب  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.