معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از شناسایی ۸۴۳ واحد متخلف صنفی در شهرستان مشهد در چهارماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد .

 شناسایی ۸۴۳ واحد متخلف صنفی  در شهرستان مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از جهادکشاورزی مشهد ، محمد میری دیسفانی ​معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد  گفت : در بازه زمانی چهارماهه اول سال جاری  بیش از ۴هزار بازدید از واحدهای مختلف صنفی در شهرستان مشهد توسط کارشناسان و بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد انجام شده است.

وی بیان کرد : طی بازدید از مراکز صنفی و غیر صنفی و نانوایی ها در سراسر شهرستان مشهد  تعداد کل تخلف محرز  ۸۴۳ مورد با ارزش ریالی  بیش از ۱هزارو ۷۴۴ میلیارد ریال میباشد که پرونده‌ مربوطه در این خصوص تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شده است  .

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد، تصریح کرد :  برای تمامی این واحدهای متخلف پرونده تخلف تشکیل شده است،  

میری دیسفانی اشاره کرد : ۸۴۳ واحد صنفی شناسایی شده  در حوزه آرد و نان  و سایر اقلام از جمله مرغ ، روغن و شکر و ... می باشد .

وی اذعان داشت : نظارت و بازرسی بر عملکرد مطلوب فروشندگان و تامین کنندگان مواد غذایی و...  رسالت خطیری است که بر عهده جهاد کشاورزی می‌باشد ونظارت ، کنترل و پایش مستمر زنجیره محصولات بخش کشاورزی از مزرعه تا سفره مردم  توسط جهاد کشاورزی  مدیریت می شود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به رصد جدی‌ بازرسان بر قیمت اجناس در  شهرستان  مشهد،گفت:  نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی  ضروری است و بازرسان باید به صورت دقیق‌ و مستمر بر صنوف نظارت داشته تا تنوع و تفاوت  قیمت در محصولات  را شاهد نباشیم .

میری دیسفانی افزود: امیدواریم بتوانیم با  نظارت وبازرسی در هر بخش و حوزه‌ای موجب کاهش تخلفات احتمالی نظیر احتکار، تقلب، کم فروشی وگرانفروشی شویم و سفره مردم را با تامین ضروریات و اقلام اقتصادی مورد نیاز رنگین کنیم. 

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد  از مردم عزیز  خواست اگر شاهد تخلفی در  زمینه های اشاره شده فوق بودند می توانند خبرهای خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام  و اطلاع‌رسانی لازم را به واحدهای نظارتی داشته باشند و در اسرع وقت کارکنان نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی حضور یافته و به شکایات رسیدگی ونتیجه اقدامات متعاقبا اعلام واطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.