با وجود اختلاف سلیقه جدی میان موافقان و مخالفان ساپینتو، اما مرد پرتغالی بدون توجه به فضای موجود در لایه‌های هواداری و پیشکسوتان تیم، تنها آنچه مدنظر خودش است را دنبال می‌کند.

استقلال و فهرست خروجی ۲

به گزارش قدس آنلاین، با وجود اختلاف سلیقه جدی میان موافقان و مخالفان ساپینتو، اما مرد پرتغالی بدون توجه به فضای موجود در لایه‌های هواداری و پیشکسوتان تیم، تنها آنچه مدنظر خودش است را دنبال می‌کند.

وی با سخت‌گیری عجیبی به بازیکنانش در اردوی ترکیه حسابی نفس آن‌ها را گرفت تا بتواند شناخت خوبی نسبت به آن‌ها پیدا کند. همچنین به بازیکنانش تأکید کرده به هیچ عنوان با کسی در کار حرفه‌ای شوخی ندارد، هر کسی خوب نباشد باید از تیم خارج شود چون او و همکارانش می‌خواهند در استقلال نتیجه بگیرند و بازیکنی که دلش با تیم همراه نباشد به درد تیم او نخواهد خورد.

خط و نشان ساپینتو و قاطعیت او در اردوی ترکیه سبب شد تمام بازیکنان با فراموش کردن سایر دغدغه‌های خود تنها به تمرین فکر کنند و تمام انرژی خود را صرف درخشش در تمرینات و بازی‌های دوستانه کنند تا در فهرست اصلی مرد پرتغالی قرار گیرند. با این حال گفته می‌شود ساپینتو پس از پایان اردوی ترکیه قصد دارد در تهران آخرین فرصت را به بازیکنان حاضر در اردوی استقلال بدهد و پس از آن نام برخی بازیکنانی که نتوانستند توقعات وی را برآورده سازند را به عنوان بازیکن مازاد در اختیار باشگاه قرار دهد.

انتشار این خبر دلهره عجیبی در اردوی استقلالی‌ها به بار آورده است تا بازیکنان با نگرانی روزهای پیش رو را سپری کنند. اما کاملاً پیداست سرمربی پرتغالی برای آنکه بتواند تیم مورد علاقه خود را پیدا کند از هر روشی استفاده می‌کند تا انگیزه و تلاش بازیکنانش را مضاعف کند تا شاید بتواند به وعده‌ای که در کنفرانس معارفه‌اش داده بود عمل کند و چهار جام برای استقلال به ارمغان بیاورد. باید منتظر ماند و دید کدام بازیکنان از فهرست این سرمربی خارج خواهند شد. آنچه عیان است اینکه با توجه به تعداد بالای مهاجمان در استقلال بازیکنان این پست بیشتر از دیگران در معرض خطر هستند.

خبرنگار: سینا حسینی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.