با توجه به جاری شدن سیل و رانش زمین در منطقه امامزاده داود (ع)، شرکت واحد اتوبوسرانی با آمادگی کامل و اعزام ناوگان مورد نیاز نسبت به خدمات رسانی به شهروندان منطقه سیل زده اقدام کرد.

خدمات رسانی شرکت واحد به ساکنان منطقه امامزاده داود(ع)/ حضور پلیس در منطقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، پس از اطلاع از وقوع سیل در منطقه کن و امامزاده داود (ع)، شرکت واحد اتوبوسرانی بلافاصله برای کمک به سیل زدگان با اعزام مینی بوس و اتوبوس مورد نیاز نسبت به جابجایی شهروندان از محل حادثه به میدان کوهسار اقدام کرد.

روند خدمات رسانی به شهروندان این منطقه تا رفع مشکل ادامه خواهد داشت.

حضور فوری پلیس در مناطق سیل‌زده امامزاده داود و و تامین امنیت منطقه

به گزارش پایگاه خبری پلیس،  جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، در پی وقوع حادثه سیل در منطقه امامزاده داود در ساعات اولیه بامداد امروز با حضور در منطقه در تشریح اقدامات پلیس گفت: از دقایق اولیه وقوع این اتفاق عوامل و یگان های مختلف فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات لازم را در خصوص برقراری امنیت و کمک به سیل زدگان انجام دادند.

سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه پلیس همواره خود را در همه عرصه ها و حوادث خدمتگزار مردم می‌داند، بیان داشت: کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یگان های ویژه و یگان امداد و پلیس پیشگیری و سایر پلیس های تخصصی از دقایق اولیه این حادثه در محل حضور پیدا کردند و ضمن برقراری امنیت  منطقه به آسیب دیدگان این حادثه به نحو مقتضی کمک رسانی کردند.

وی تاکید کرد: تا ساماندهی کامل این منطقه پلیس حضوری فعال در منطقه خواهد داشت و تمام تلاش و همت خود را صرف خدمت گزاری به آسیب دیدگان این حادثه خواهد کرد.

 ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه وقوع سیلی در منطقه امامزاده داود تهران رخ داد که حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف ایجاد کرد.

تاکنون ۵۰۰ نفر از هموطنان به مناطق امن منتقل شدند و متاسفانه این حادثه تاکنون ۹ مصدوم و ۴ جان باخته داشته است، تیم های عملیاتی هلال احمر برای جستجوی حادثه‌دیدگان حضور دارند و بالگردهای این جمعیت نیز آماده باش هستند، ۱۰ تیم سگ های زنده یاب در حال جستجو برای یافتن مفقودین احتمالی هستند.

همچنین با دستور وزیر کشور، محسن منصوری استاندار تهران فرمانده عملیات در حادثه سیل بخش کن و روستای امام زاده داود (ع) شد و از تمانی دستگاه های اجرایی ،عملیاتی و امداد رسان در سطح ملی خواست تا با استاندار تهران در این خصوص همکاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.