سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق در سخنانی اعلام کرد: انصراف «محمد شیاع السودانی» از نامزدی پست نخست‌وزیری کذب است.

انصراف «محمد شیاع السودانی» از نامزدی پست نخست‌وزیری کذب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بغداد الیوم، «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق با انتشار یک پست توئیتری به اخبار منتشر شده در خصوص کناره گیری محمد شیاع السودانی از نامزدی تصدی پست نخست وزیری واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق در پست توئیتری خود آورده است: دروغ های بی ارزشی را که در خصوص انصراف محمد شیاع السودانی از نامزدی برای تصدی پست نخست وزیری مطرح می شوند، تکذیب می کنیم.

انصراف «محمد شیاع السودانی» از نامزدی پست نخست‌وزیری کذب است

در ادامه پست توئیتری این شخصیت عراقی آمده است: ما همچنان به مسیر خود در تشکیل دولت ادامه می دهیم و قصد نداریم از پروژه رهایی یافتن از دولت مصطفی الکاظمی دست بکشیم.

پیش از این، «عباس العرداوی» کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی عراق سخنانی را در خصوص آخرین تحولات این کشور مطرح کرد. وی گفت: الکاظمی در جریان تحولات «منطقه سبز» این پیام را مخابره کرد که نمی خواهد قدرت را واگذار کند.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی عراق تصریح کرد: بیرون راندن نیروهای امنیتی از منطقه سبز و اجازه دادن به معترضان برای ورود به این منطقه و ساختمان پارلمان، کاری بود که الکاظمی انجام داد. وی از این رهگذر این پیام را مخابره کرد که نمی خواهد قدرت را واگذار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.