رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مردم ایران از این رشته انتظار موفقیت دارند گفت:‌ والیبال طی سالیان اخیر روند موفقیت‌آمیزی را طی کرده که خیلی‌ها در آن تاثیرگذار بوده‌اند.

داورزنی: مردم از تیم ملی انتظار موفقیت دارند/ خیلی‌ها در پیشرفت والیبال تاثیرگذار بودند

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا داورزنی روز یکشنبه در پایان مجمع عمومی فدراسیون والیبال در جمع  خبرنگاران، اظهار داشت: این مجمع سالیانه ما بود که امروز باید برگزار می‌شد. خیلی از اقدامات فدراسیون باید به تصویب برسد و همچنین برخی برنامه‌های آینده و تعدادی آیین‌نامه باید نظر مثبت مجمع را می‌گرفت. همچنین اساسنامه فدراسیون باید به تصویب مجمع می‌رسید تا به فدراسیون جهانی ارسال شود.

وی افزود: گزارش عملکرد و گزارش کار در سال ۱۴۰۰ ارائه دادیم و نظر مجمع را گرفت. خوشبختانه عملکرد فدراسیون با کمک هیات‌های استانی قابل قبول بود. پنج ماه پر ترافیک را پشت سر گذاشتیم. در سال ۱۴۰۱ هم پنج ماه پر ترافیک داشتیم. از اول فروردین اردو تدارکاتی، اعزام و برنامه داشتیم که این کار تا اوایل مهرماه ادامه دارد. در آبان و آذر هم کار زیادی پیش‌رو داریم.

داورزنی در مورد بازگشت محمد موسوی به تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: در مجمع از همه بازیکنان خوب تشکر کردم. موفقیت‌های والیبال یک فرایند طولانی است که با کمک همه مربیان، فدراسیون و بازیکنان به دست می‌آید. مربیان استانی و بازیکنان نقش کلیدی در نتایج داشته‌اند. از سال ۲۰۱۱ والیبال رشد قابل توجهی با کمک همین نفرات داشته است. نام بردن از بازیکن ارزشمندی مثل موسوی نمونه‌ای از بازیکنانی است که برای والیبال کشور زحمت کشیدند. سعید معروف، فرهاد قائمی، شهرام محمودی، عادل غلامی، حمزه زرینی، فیاضی، مهدی مهدوی و... . همه افرادی که از سال ۲۰۰۶ در ترکیب تیم جوانان و نوجوانان بودند و به تیم بزرگسالان رسیدند تا این فرایند طی شود. به‌زودی هم باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم. قهرمانی جهان میدان بزرگی است و باید با تمام توان شرکت کنیم چرا که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: لیگ ملت‌ها هم فرصتی برای آمادگی تیم‌های بزرگ به‌منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان است. اکنون کادرفنی بر اساس نیاز خودش تعدادی بازیکن را دعوت کرده و به اردوی ما محمد موسوی و جواد معنوی‌نژاد هم آمدند. این افراد آماده هستند تا دست کادر فنی بسته نباشد. همچنین، شهروز همایون‌فرمنش هم اضافه شد چرا که کادرفنی بر اساس وضعیت بازیکنان، آنها را دعوت کرد. وضعیت بازیکنانی مانند میثم صالحی، جواد کریمی، اصغر مجرد و سایرین هم باید دیده شود تا به ترکیب ۱۴ بازیکن برسند.

داورزنی تاکید کرد: مردم انتظار دارند تیم در شرایط خوبی به مسابقات قهرمانی جهان برود. قبل از این مسابقات، سه بازی در جام وگنر داریم و همچنین پیش‌بینی کردیم که با اوکراین هم بازی کنیم. همه اینها به این خاطر است که برای قهرمانی جهان به ترکیب مناسبی برسیم. این که چه ترکیبی به قهرمانی جهان برود به جمع بندی کادر فنی بستگی دارد.

وی در مورد امیر غفور هم گفت: یکی از افرادی که به والیبال خدمت کرده غفور است. طبیعی است که دعوت بازیکنان به شرایط پست بازیکن بستگی دارد. باید وضعیت بازیکنان و مصدومیت را دید. این نظر کادر فنی است که چه نفراتی دعوت شوند. در پست امیر غفور بازیکنانی هستند که توانستند عملکرد قابل قبولی ارائه دهند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.