۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۶
کد خبر: 812015

پس از یک سرپرستی پرچالش برای دکتر هاشمی جواهری و تعلل پرابهام و چندین ماهه وزیر ورزش و جوانان برای صدور حکم وی، سرانجام حکم مدیرکلی هاشمی جواهری برای ورزش خراسان رضوی صادر شد تا مدیریت ورزش استان رسمیت پیدا کند.

پس، از امروز هاشمی جواهری نفر اول ورزش این استان است و همسویی با او برای رسیدن به روزهای بهتر وظیفه همه دلسوزان این استان است. با این حال مدیرکل هم متقابلاً وظایفی در قبال موافقان و مخالفانش که همه در یک صف ایستاده‌اند دارد.آقای مدیرکل، مخاطبان و اهالی ورزش و جوانان پس از سکوت و حرکت چراغ خاموش شما در دوران سرپرستی‌تان، هم اکنون می‌خواهند هر چه سریع‌تر برنامه‌های شما در حوزه گسترده ورزش پرحاشیه خراسان رضوی را با صدای شما بشنوند.
آقای هاشمی جواهری، به یقین در مدت چندین ماهه سرپرستی‌تان به‌طور کامل از مشکلات و حواشی پرماجرای اداره کلتان، موقعیت تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی که یا کرکره‌شان پایین است و یا با پرچم‌های نیمه برافراشته در میادین قهرمانی سبب سرافکندگی خراسان رضوی هستند و یا پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف، مطالبات پیشکسوتان معزز و سؤالات بی‌پاسخ اصحاب رسانه آگاه هستید.
آقای مدیرکل، افکار عمومی می‌خواهند صدای رسای شما را با عزمی راسخ در دفاع و سر و سامان دادن ورزش و جوانان و برنامه‌هایی که دارید از رسانه ملی و مطبوعات بشنوند و بخوانند. امروز ورزش این استان قبل از هرچیزی نیاز به امیدبخشی از جانب شمایی دارد که پشتتان به حمایت‌های دولتی گرم است. این بهترین فرصت برای ورزش استان است که بتواند از روابط خوب شما با مقامات بالای دولتی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های برزمین مانده کمال استفاده را ببرد.اکنون زمانی است که در یک کنفرانس خبری ابهامات و سوء تفاهمات را برطرف کنید و با ایجاد همدلی و امید کار اصلی‌تان را با توکل بر خدا و نیروهای متخصص و بی‌ادعا آغاز نمایید. آقای مدیرکل با ارتباطاتی که دارید لطفاً زمان از دست رفته را جبران کنید که از کاروان ورزش و جوانان کشور خیلی عقب هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.