سازمان آتش نشانی مشهد برای تامین ایمنی عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا در شهر مشهد و خیابان‌های منتهی به حرم رضوی، اقداماتی را پیش بینی کرده است.

آماده‌باش ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی و ۲۸۰ آتش‌نشان در اطراف حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین مجید فرهادی سرپرست سازمان آتش نشانی مشهد ظهر امروز به خبرنگاران گفت: سازمان آتش نشانی مشهد برای تامین ایمنی عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا در شهر مشهد و خیابان‌های منتهی به حرم رضوی، اقداماتی را پیش بینی کرده است. به همین منظور ۵۴ ایستگاه آتش‌نشانی مشهد در آماده‌باش هستند و ۲۸۰ آتش نشان نیز در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شده اند.

وی افزود: طی این دو روز، حدود ۲۴ دستگاه خودروهای سبک اطفای حریق و موتور سیکلت‌های عملیاتی آتش نشانی مشهد در ۴ لایه ایمنی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و بست‌های ورودی به حرم در ۵ مسیر شامل خیابان‌های نواب صفوی، امام رضا (ع)، آیت الله شیرازی، طبرسی و خسروی نو، مستقر می‌شوند.

سرپرست سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری در اماکن روباز و هسته مرکزی شهر مشهد، خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق و موتور سیکلت‌های سیار آتش نشانی برای تامین ایمنی مردم در محل‌های برگزاری مراسم از دقایق ابتدای روز یکشنبه و تا پایان مراسم روزهای تاسوعا عاشورا مستقر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.