رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم نهایی خود درباره شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۴ این کشور را گرفته و به زودی آن را اعلام می‌کند.

تصمیم نهایی ترامپ برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ به زودی اعلام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از راشاتودی، رئیس کمیته مطالعات جمهوری‌خواهان با اشاره به اینکه به نظر نمی‌رسد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا تحت‌الشعاع یورش اخیر اف‌بی‌آی به عمارتش در فلوریدا، قرار گرفته باشد، گفت که او تصمیم نهایی خود را برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا اتخاذ کرده است.

«جیم بنکس» که ریاست کمیته ۱۲ نفری مطالعات جمهوری‌خواهان را برعهده دارد، درباره جلسه اخیر این کمیته با ترامپ در نیوجرسی گفت: به نظر نمی‌رسد که ترامپ حتی ذره‌ای تحت تأثیر یورش (اف‌بی‌آی) باشد. او بسیار هیجان‌زده و پرانرژی است.

به گفته بنکس، حضور دوباره ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا جز دستور کار اصلی جلسه سه ساعته دیروز بوده و ساکن سابق کاخ سفید به آنها گفته که در این‌باره «تصمیم نهایی خود» را گرفته است. همچنین ترامپ گفته است که تصمیم او برای جمهوری‌خواهان خوشایند خواهد بود و به زودی آن را به اطلاع عموم خواهد رساند.

اداره تحقیقات فدرال آمریکا دیروز به عمارت ترامپ در فلوریدا که به اسم «مارا-ئه-لاگو» شناخته می‌شود، یورش برد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان در پی این یورش اعلام کرد که اف‌بی‌آی در جستجوی اسناد ریاست جمهوری بوده که ترامپ آنها را به این عمارت منتقل کرده و در ادامه نیز به نقل از دو منبع نوشت که هزاران سند در چارچوب تحقیق و دستور قضائی از عمارت ترامپ مصادره شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.