مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تایباد گفت: توان تولید آب شرب برای ساکنان شهرستان مرزی تایباد از ۱۵۶ لیتر بر ثانیه به ۱۹۴ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

توان تولید آب شرب در شهرستان مرزی تایباد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اب و فاضلاب خراسان رضوی، محمد امین بابا غیبی افزود: بدین منظور با اجرای پروژه ای در مدتی کمتر از یک ماه علاوه بر افزایش تولید آب، فشار شبکه نیز افزایش یافت که این اقدامات منجر به رضایت عمومی در تایباد شد.

وی گفت: در قالب پروژه یاد شده وضعیت آب شرب این شهر با جابجایی و تجهیز سه حلقه چاه به تعادل و پایداری رسیده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تایباد گفت: ۶ حلقه چاه دیگر نیز در قالب طرح محرومیت زدایی از روستاها با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تا پایان امسال در شهرستان تایباد حفر می شود.

بابا غیبی با اشاره به خدمت رسانی آبفا به ۶ هزار مشترک در تایباد گفت: از دیگر اقدامات موثر می توان به هوشمند سازی شبکه آب این شهر با نصب ۲ دستگاه فشار سنج آنلاین و ۹ دستگاه شیر تعدیل فشار شبکه و به کار گیری نرم‌افزار ویژه برای متعادل شدن و پایداری شبکه آب اشاره کرد.
وی با بیان اینکه ۳۸روستا هم تحت پوشش خدمات امور آبفای تایباد قرار دارد، اظهار داشت: فعالیت های گسترده آبفا در ۲ سال گذشته در حوزه آب شرب شهرستان میزان رضایت مندی مشترکان را از ۷۰ به ۹۱ درصد ارتقا داد که نشان‌دهنده تاثیر این اقدامات است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.