رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: یکی از خیرین در اقدامی تحسین برانگیز حمایت ۱۱۰ یتیم با پرداخت ماهیانه ۵۵ میلیون ریال را برعهده گرفته است.

خیر زارچی حامی ۱۱۰ یتیم شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی کریمی زارچی اظهار کرد: شهرستان اشکذر سال گذشته جایگاه نخست در بین شهرستان‌های استان در رشد جذب درآمد برای کمک به ایتام و محسنین را کسب کرد.

وی افزود: مردم ولایتمدار و نیکوکار این شهرستان در مراسم‌های عزاداری پرشکوهی که برگزار می‌کنند همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام بوده و سال گذشته بیش از ۲ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.

کریمی زارچی تصریح کرد: امسال نیز در دهه اول محرم بیش از ۹۰ نفر از عزاداران حسینی با تاسی از سیره معصومین علیهم السلام، حمایت ۱۹۰ نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش در این شهرستان را به عهده گرفتند.

رئیس کمیته امداد اشکذر خاطرنشان کرد: یکی از خیرین نیز در اقدامی تحسین برانگیز حمایت ۱۱۰ یتیم با پرداخت ماهیانه ۵۵ میلیون ریال را برعهده گرفته است.

وی با بیان اینکه حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند، گفت: سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته شده است.

کریمی زارچی خاطرنشان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان و یا مراکز نیکوکاری در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.