معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از برگزاری سلسله وبینارهایی برای آموزش مدیران عملیات، موکب‌داران و خدمتگزاران در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

برگزاری سلسله وبینارهای سلامت و مواجه با مخاطرات در اربعین

به گزارش قدس آنلاین، پیمان صابریان پس از برگزاری اولین وبینار سلامت گفت: اولین وبینار «تجمعات انبوه در عملیات اربعین» برگزار شد و در روزهای آتی نیز وبینارهای دیگری برای خدمتگزاران به زائران حسینی برگزار خواهد شد.

صابریان توضیح داد: گرمازدگی، وبا، بیماری‌های واگیر و همچنین آشنایی با انواع مخاطرات در راهپیمایی اربعین حسینی از موضوعات دیگر وبینارهای این معاونت تا قبل از آغاز عملیات امدادرسانی اربعین است.

وی تاکید کرد: شرکت در این آموزش‌ها برای عموم مردم آزاد است و از همه موکب‌داران، نیروهای مذهبی و زائران عتبات عالیات که قصد شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین را دارند، دعوت می‌شود برای حفظ سلامت خود و دیگر همنوعانشان در این وبینارها شرکت کنند.

باید اشاره کرد این وبینارها از طریق سامانه آموزش آنلاین جمعیت هلال احمر به نشانی https://learn.khadem.ir قابل دسترسی است.

گفتنی‌است؛ علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر پیش از این از احتمال حضور تا ۵ میلیون زائر ایرانی در اربعین حسینی امسال در خاک عراق خبر داده بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.