مدافع استقلال سرانجام قراردادش را به طور رسمی با این تیم امضا کرد تا مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ملوان نداشته باشد.

با یزدانی دفاعی قدر می‌سازیم

به گزارش قدس آنلاین، مدافع استقلال سرانجام قراردادش را به طور رسمی با این تیم امضا کرد تا مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ملوان نداشته باشد.

مرادمند که جزو با اخلاق‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود در گفت‌وگویی اختصاصی با قدس به بازگشت دوباره‌اش به استقلال اشاره کرد و از ادامه روند این تیم در لیگ برتر گفت. با هم صحبت‌های او را مرور می‌کنیم.

نگه داشتن جام در خانه

«از بازگشت به استقلال خیلی خوشحالم. استقلال خانه من است و امیدوارم بتوانم در این تیم منشأ خدمات دوباره باشم. فصل قبل نتوانستم تا آخر با استقلال ادامه بدهم. در میانه‌های راه به دلیل رسیدن موعد سربازی جدا شدم. اما شکر خدا تیم قهرمان شد و حالا ما باید تلاش کنیم جام قهرمانی را در خانه نگه داریم».

شکست در بازی بزرگ

مدافع استقلال درباره باخت تیمش به سپاهان هم گفت:« وقتی تیمی یک فصل را بدون باخت پشت سرمی‌گذارد ناخودآگاه انتظارات از آن تیم بیشتر می‌شود. الان استقلال در چنین شرایطی است و وقتی در یک بازی بزرگ شکست می‌خورد این طوری قضاوت می‌شود. اما من می‌خواهم به شما بگویم از طرفی این باخت برای ما بد هم نشد؛ چون دیگر استرس نباختن نداریم. هرچند که اعتقاد دارم حق ما دراین بازی شکست نبود. من بازی را دیدم. روی دو موقعیت نصفه و نیمه دروازه ما باز شد. به هرحال تازه از بدنسازی خلاص شدیم و زمان می‌برد به هماهنگی برسیم».

مرادمند با اشاره به وضعیت ساپینتو با استقلال گفت:«ایشان یک مربی با تجربه هستند. او با فضای کار در ایران و استقلال آشنا نیست. این باخت را نباید به حساب او گذاشت. ضمن اینکه در فوتبال اتفاقات و شانس خیلی دخیل است. ما به راهمان ادامه خواهیم داد».

بازگشت یزدانی

بازگشت یزدانی به استقلال نیز موضوع مهمی از نگاه مرادمند است:«سیاوش بازیکن با استعداد و قابلی است. امیدوارم زودتر درکنار هم برای استقلال بازی کنیم. امیدوارم با او و دیگر بازیکنان دفاع قدرتمندی برای استقلال بسازیم».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.