استاندار کربلا و هیئت همراه، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان فوق تخصصی رضوی، در نشستی مشترک با مدیران این بیمارستان، درباره زمینه‌های توسعه همکاری‌ رایزنی کردند.

رایزنی برای توسعه همکاری‌های بیمارستان رضوی و بیمارستان‌های استان کربلا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، پس از این بازدید که با هدف آشنایی بیشتر با خدمات متنوع بیمارستان رضوی و همچنین هماهنگی برای همکاری‌های بیشتر در حوزه سلامت به ویژه در زیارت میلیونی اربعین حسینی انجام شد، نشست مشترکی با حضور مهندس «نُصیف جاسم الخطابی» استاندار کربلا و هیئت عراقی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی و جمعی از مدیران بیمارستان رضوی، در محل این بیمارستان برگزار شد.

لزوم تبادلات علمی با بیمارستان‌های کربلا
استاندار کربلا در این نشست با اشاره به اینکه در گذشته نیز از بیمارستان رضوی بازدید کرده است، گفت: امیدوارم تعاملات جدی و تبادلات علمی و آموزشی بین این بیمارستان مجهز و مهم مشهد مقدس و بیمارستان‌های کربلا افزایش یابد و بتوانیم با مشارکت متخصصان بیمارستان رضوی، بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) کربلا را راه‌اندازی کنیم.
در ادامه این نشست نیز حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ضمن تقدیر از اهتمام و میزبانی شایسته بیمارستان رضوی گفت: امیدواریم شاهد همکاری‌های خوب و تعاملات مشترک پزشکی بیشتر بین دو استان خراسان رضوی و کربلا در آینده باشیم.

معرفی خدمات متنوع بیمارستان رضوی
دکتر کامبیز توتونچی صراف مسئول فنی بیمارستان رضوی دیگر سخنران این نشست، ضمن معرفی خدمات و بخش‌های مختلف این بیمارستان بیان کرد: بیمارستان رضوی رتبه «درجه یک عالی» و عنوان نخستین بیمارستان برتر خصوصی ایران را در ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های کشور در سال ۱۴۰۰ کسب کرده است.
وی ادامه داد: این بیمارستان همچنین در ارائه خدمات ایمن و کامل به بیماران و ارائه خدمات متناسب با حفظ محیط زیست پیشگام بوده است تا جایی که دارای لوح سبز و عنوان بیمارستان بدون دخانیات است. علاوه‌براین بیمارستان نمونه مادر و کودک را در کارنامه خود دارد.
توتونچی صراف با اشاره به برخی برنامه‌های توسعه‌ای بیمارستان رضوی در سال جاری تصریح کرد: توسعه بخش درمان ناباروری، راه‌اندازی مرکز سبک زندگی سالم رضوی، فعالیت در مسیر بیمارستان الکترونیک و کسب لوح بین‌المللی بیمارستان‌های ارتقاءدهنده سلامت(HPH) از جمله این موارد به‌شمار می‌رود.
او ادامه داد: این بیمارستان در زمینه پژوهش و آموزش نیز بسیار فعال است و وبینارها و سمینارهای پزشکی متعددی را هر ساله با حضور استادان و پزشکان برجسته دنیا برگزار می‌کند.
در این نشست همچنین دکتر مسعود خاکی حصاری مسئول دپارتمان بیماران بین‌الملل(IPD) بیمارستان رضوی با تأکید بر این‌که بخش گسترده‌ای از بیماران غیرایرانی این بیمارستان را زائران عراقی تشکیل می‌دهند، به بیان برخی از راه‌های ارتباطی گردشگران سلامت با این دپارتمان و خدمات و تسهیلات گوناگون بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.