مدیران استقلال وقتی بدون حساب و کتاب اقدام به جذب و تمدید با برخی بازیکنان کردند هرگز فکر نمی کردند در لحظه آخر با چنین بن بستی مواجه شوند.

کاوه و ارسلان، استخوان در گلوی استقلال

به گزارش قدس آنلاین، مدیران استقلال وقتی بدون حساب و کتاب اقدام به جذب و تمدید با برخی بازیکنان کردند هرگز فکر نمی کردند در لحظه آخر با چنین بن بستی مواجه شوند.

مدیران این باشگاه پس از جذب قایدی متوجه شدند باید دو بازیکن را از فهرست اصلی خارج کنند، به همین دلیل با مشورت گرفتن از سرمربی پرتغالی به این جمع بندی رسیدند که حسینی و مطهری را در روزهای پایانی از فهرست استقلال خارج کنند، البته به جز این دو بازیکن دو نفر دیگر هم در فهرست بازیکنان مازاد وجود داشتند، اما سعید مهری و آمانوف به شکل عجیب و غریبی از فهرست بازیکنان خروجی خارج شدند.

حسینی هرچند از این تصمیم ناراحت بود؛ اما بلافاصله به تراکتور رفت تا بدون تیم نماند، اما ارسلان مطهری به دلیل اختلاف نظر جدی با مدیران باشگاه حاضر به جدایی از استقلال نشد. او که از تصمیم مسئولان باشگاه استقلال به شدت ناراحت بود خواستار پرداخت طلب ۳میلیاردی خود شد تا از این تیم جدا شود، اما مدیران استقلال حاضر به پرداخت این مبلغ نشدند و دو شرط عجیب برای او در نظر گرفتند، استقلالی‌ها به ارسلان یادآوری کردند برای جدایی ابتدا طلب خود را ببخشد، سپس تعهد دهد به پرسپولیس ملحق نخواهد شد.

مطهری که توقع شنیدن چنین پیش شرط هایی را نداشت، به تمرین استقلال رفت و از مدیران این باشگاه خواست به وی به صورت کتبی اعلام کنند به او نیازی ندارند، سرپرست تیم نیز با ادبیاتی تند پاسخ او را داد و گفت اگر نامه می خواهی باید به باشگاه بروی.

همین کشمکش و تنش لفظی سبب شد ارسلان تلفن خود را از دسترس خارج کند تا استقلالی‌ها نتوانند پروسه جدایی او را عملیاتی کنند. حالا استقلال باید بر اساس قانون تا نیم فصل تمامی حق و حقوق این بازیکن را پرداخت کند؛ چون با وی قرارداد دارد.از طرفی ارسلان نیز باید در تمامی جلسات تمرین حضور پیدا کند، حالا به صلاحدید سرمربی شاید قادر به حضور در تمرینات باشد.

اما در این بین یک سؤال بزرگ باقی می‌ماند که سرنوشت کاوه رضایی چه خواهد شد؟
کاوه رضایی که به واسطه مشکل اقامتش در بلژیک با مشکلاتی رو به رو شده بود، فقط حاضر است به صورت قرضی به استقلال ملحق شود اما حتی اگر این موضوع نیز از سوی استقلالی ها پذیرفته شود بازهم به دلیل تکمیل بودن فهرست استقلال او تا نیم فصل و فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی نمی تواند در ترکیب استقلال بازی کند.

البته برخی پیش بینی کردند استقلال برای حل این مشکل می‌تواند قرارداد ارسلان مطهری را به صورت یکطرفه فسخ کند، اما این کار عواقب ترسناکی برای آبی پوشان به همراه دارد؛ چراکه در صورت بروز این اتفاق مطهری با شکایت به کمیته تعیین وضعیت استقلال را از دو پنجره نقل و انتقالاتی فصل بعد محروم خواهد کرد. با اتفاقی که برای کاوه رضایی رخ داده نام این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس باز هم مطرح شده است. باشگاه پرسپولیس با فقر مهاجم روبه‌رو است که همین مسئله گمانه‌زنی‌ها برای حضور این بازیکن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی را بیشتر کرده است.

خبرنگار: سینا حسینی

انتهایپ یام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.