از طرف صداوسیما هنوز خبری جدی درباره این سریال اطلاع رسانی نشده و از سه ماه پیش تاکنون که رضوی سکاندار تهیه‌کنندگی شد «موسی» به محاق سکوت خبری رفته است.

سکوت صداوسیما درباره جزئیات سریال "موسی(ع)"

به گزارش قدس آنلاین، این روزها نام حاتمی‌کیا با پروژه مطرح و شاخص صداوسیما گره خورده است؛ «موسی کلیم الله» میراثی که چندین سال است کلید نخورده باقی مانده و از فرج‌الله سلحشور به جمال شورجه رسید و در نهایت کارگردانی آن به حاتمی کیا محول شد تا این پروژه ناتمام را به پایان برساند.

با این حال از ۲ سال گذشته که ابراهیم حاتمی‌کیا بر سر کار آمده است همچنان شنیده می‌شود که او در حال بازنویسی فیلمنامه و کار روی متن است و هنوز اتفاق جدیدی برای پروژه رخ نداده است. هرچند امسال تهیه‌کننده این پروژه تغییر کرد و سیدمحمود رضوی که در تهیه‌کنندگی چند فیلم سینمایی مطرح و همچنین سریال خوش ساخت توفیق به دست آورده، جایگزین احمد میرعلایی شد.

این پروژه هر از گاهی هم دستخوش توقف‌های مکرر شده است و بعد از خبری کردن این توقف‌ها توسط رسانه‌ها، صداوسیما صرفاً به یک اطلاع رسانی نسبت به اینکه سریال همچنان مراحل پیش تولید و نگارش فیلمنامه را طی می‌کند بسنده کرده است.

سکوت سنگین «ابراهیم» درباره «موسی(ع)»/ محصول سیما اسکاری می‌شود؟

درحالیکه «موسی» سریال الف فاخر تلویزیون است و صداوسیما می‌تواند با خبرهای هفتگی و هر از چندگاهی نسبت به این مجموعه مخاطبش را تشنه آن کند. کاری که رسانه‌های دنیا برای آثار مطرح خود انجام می‌دهند، یک پروژه عظیم را در سکوت خبری رها نمی‌کنند و باعث می‌شوند حتی اولین فصل از یک سریال دیده نشده که اسپین آفی از یک پروژه بیگ پروداکشن است در اولین قسمت عرضه از سرویس استریم اچ بی او به اثری رکوردشکن تبدیل شود و حدود ۱۰ میلیون مخاطب در یک شب داشته باشد. چیزی که برای «خاندان اژدها» رخ داد.

نام پروژه «موسی» البته بارها در کلام و سخنان مدیران صداوسیما مطرح شده است، حتی چندی پیش روزنامه جام جم رسانه ارگانی صداوسیما در یک گزارش ویژه از این سریال هم به عنوان یکی از ۱۵ سریالی نام برد که در پروسه تولید قرار دارد. یا در یکی از کانال‌های خبری، به شکلی غیررسمی از انتخاب بابک حمیدیان به عنوان بازیگر نقش موسی اطلاع رسانی شد.

اما از طرف صداوسیما هنوز خبری جدی درباره این سریال اطلاع رسانی نشده و از سه ماه پیش تاکنون که رضوی سکاندار تهیه‌کنندگی شد «موسی» به محاق سکوت خبری رفته است. حتی خبر انتخاب بابک حمیدیان برای سریالی که یکی از دو پروژه مهم الف تلویزیون (در کنار سلمان فارسی) است نیز هیچ واکنشی از طرف سیمافیلم که معمولاً خبرهای پروژه‌ها و سریال‌های الف تلویزیون را اطلاع رسانی می‌کند در بر نداشته است.

حاتمی‌کیا این روزها گاهی پسرش یوسف را همراهی کرده است و در سینماهای نمایش دهنده فیلم «شب طلایی» که به تازگی اکران شده حضور یافته است. با این حال او اهل مصاحبه درباره آثارش نیست و کمتر می‌توان امید داشت که حداقل تا مشخص شدن تکلیف این پروژه عظیم گپ و گفتی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.