رویداد رسانه ای حق زندگی با حمایت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و با مشارکت موسسه راه آینده، اداره کل فرهنگ و ارشاد و اداره کل تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

رونمایی از رویداد ملی رسانه ای  حق زندگی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دکتر هاشمی جواهری در حاشیه رونمایی از رویداد رسانه ای حق زندگی اظهار داشت: مسأله جمعیت و چاله جمعیتی پیش روی کشور از مهم ترین موضوعاتی است که هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و هم در سیاست های ابلاغی معاونت امور جوانان مورد توجه و تاکید است، تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت و فرزندآوری و تاثیر بسزایی که از جهات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در آینده کشور دارد ما را مکلف می کند که به موضوع به طور ویژه توجه کنیم.

وی افزود: متاسفانه ما وضعیت مناسبی در حوزه سقط جنین نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: یکی از دغدغه های جدی فعالان حوزه جمعیت و خانواده، فرهنگ‌ سازی در خصوص پیشگیری از سقط جنین است، در این راستا، رویداد « حق زندگی » با حمایت و پیگیری های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل از تشکل های فعال در این حوزه طراحی، با مشارکت برخی دستگاه ها از عصر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت رونمایی شد.

به گفته دکتر هاشمی جواهری، همه فعالان حوزه رسانه، خانواده، جمعیت و دغدغه‌ مندان اجتماعی، فرهنگی و مذهبی می توانند آثارشان را در خصوص سقط جنین، تاثیرات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی سقط جنین، از طرق اعلام شده تا ۱۵ آذرماه سال جاری به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

وی با بیان اینکه پایان رویداد حق زندگی ان شاءالله پانزدهم آذرماه خواهد بود، متذکر شد: در بازی زمانی ۱۰ روزه ان شاءالله آثار داوری و به برترین آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.