معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه فهرست کنترل ارتقای امنیت ساختمان های بزرگ تهران در آینده نزدیک خبر داد.

تهیه چک لیست ارتقای امنیت و ایمنی ساختمان‌ها در تهران

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن فصیح در نشست بررسی تهیه چک لیست طرح افزایش امنیت ساختمان‌های بزرگ مقیاس از منظر پدافند غیر عامل، گفت: این نشست با هدف انجام یکسری از اقدامات پیشگیرانه و افزایش امنیت ساختمان‌های بزرگ مقیاس شهر تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه کارشناسان سازمان‌های پدافند غیرعامل کشور، معاونت شهرسازی و معماری، حراست، اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست، یگان حفاظت، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و ... حصور داشتند، اظهارکرد:‌در این جلسه درباره الزامات این طرح و چگونگی اجرا و پیاده‌سازی آن بحث و تبادل نظر شده و در نهایت نیز مقرر شد تا مجموعه توصیه‌ها و مولفه‌های افزایش امنیت ساختمان‌های بزرگ در قالب طراحی یک فهرست کنترل اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و نا امنی تهیه و در مرحله نخست در شش ساختمان بزرگ تهران به اجرا در آید.

فصیح همچنین ضمن بیان کلیات و ضرورت‌های اجرای این طرح گفت: به منظور افزایش ایمنی و امنیت ساختمان های مهم و بزرگ مقیاس در تهران طرح تهیه چک لیست یا همان فهرست کنترل اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و نا امنی در دستورکار قرار گرفته است که در صورت تهیه مولفه‌ها در مرحله نخست این طرح در شش ساختمان اصلی شهر تهران اجرا می‌شود. در این طرح اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و نا امنی در ساختمان‌ها به اجرا در می‌آید.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.