با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی، مسئولین دستگاه های اجرایی و اعضای شورای شهر از پروژه های شهرداری قائم شهر در هفته دولت رونمایی شد.

پارک خبرنگار در قائم شهر احداث می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شهرداری قائم شهر همچون سایر شهرداری های دیگر مازندران بیشتر از پروژه های در دست اجرا رونمایی کرد و کمتر پروژه ای را در هفته دولت به ثمر نشاند.
در این مراسم، شهرداری قائم شهر مرکز ۱۳۷ را با اعتبار ۶ و نیم میلیارد ریالی افتتاح و از ماشین خط کشی ویژه عملیات راهداری با اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی رونمایی کرد.
آغاز عملیات هدایت آب های سطحی خیابان دکتر شریعتی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی، پارک هیرکانی به مساحت ۶ هزار مترمربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی و پارک خبرنگار به مساحت ۳ هزارمترمربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی از پروژه های دردست اجرای شهرداری قائم شهر در این آیین بوده که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
شهردار قائم شهر در این مراسم گفت: ماشین خط‌کشی ویژه عملیات راهداری سالانه مبلغی بیش از ۲۰ میلیارد ریال آورده ی مالی برای شهرداری دارد.
کاظم علیپور با اشاره به اینکه از خانواده وارثین شهید منا شهیدقربان یعقوبیان در خصوص اهدای زمین جهت احداث پارک هیرکانی قدردانی شد، افزود: همچنین از وارثین مرحوم تقی سلیمانی در خصوص اهدای زمین جهت احداث پارک خبرنگار سپاسگزاریم.
گفتنی است: در پایان این مراسم از خبرنگاران رسانه های گروهی تجلیل و از زحمات شان قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.