ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه یوونتوس با اشاره به تحقیقات قانونی در پرونده اخاذی از وی، به پرداخت پول به یک «جادوگر» اعتراف کرد.

به جادوگر پول دادم؛ اما نه برای طلسم کردن «امباپه»

به گزارش قدس آنلاین، دو قاضی پرونده «پل پوگبا» را پیگیری می‌کنند و در همین بین دادستانی پاریس درباره اخاذی از ستاره یوونتوس که به ادعای وی از سوی بردارش و چند نفر از دوستان دوران کودکی وی صورت گرفته، تحقیقات قضایی خود را آغاز کرده است.

در دومین جلسه دادرسی پرونده پوگبا، وی اعتراف کرد که به یک جادوگر پول داده؛ اما نه برای طلسم کردن هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه یعنی «کیلین امباپه»، بلکه این کار را برای یک نهاد بشردوستانه انجام داده است.

در گزارش‌ها آمده بود که پوگبا برای اینکه امباپه مصدوم شود، به یک جادوگر که از قضا عضو خانواده‌اش هم بوده، پول داده تا برای او وِرد بخواند.

پوگبا گفته است که «ماتیاس پوگبا» برادرش تحت فشار گروه‌های تبهکاری، مجبور به انتشار ویدئویی در فضای مجازی شده تا به آبروی او(پل) لطمه بزند.

براساس گزارش شبکه رادیویی فرانس‌اینفو، پل پوگبا برای فرار کردن از آزارهای تبهکاران و اخاذان، به‌تازگی شماره تلفن خود را دو بار عوض کرده؛ اما این کار بی‌فایده بوده و او نهایتا مجبور شده تا حدود ۱۰۰هزار یورو به اخاذان پرداخت کند. البته مبلغ درخواستی آنها ۱۳ میلیون یورو بوده است.

برادر پل پوگبا اخیرا ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرد که در آن مدعی شده بود حقایقی درباره این بازیکن می‌داند که در صورت انتشار آبروی هافبک تیم ملی فرانسه را خواهد برد. او مدعی شده بود که ویدئویی در اختیار دارد که نشان می‌دهد پوگبا صلاحیت بازی در یوونتوس و تیم ملی فرانسه را ندارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.