سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی کوچک و بزرگ در شش محور اصلی و سه محور فرعی جاده‌های منتهی به مشهد برپا می‌شود.

۳۲۰ ایستگاه صلواتی در جاده‌های منتهی به مشهد برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضایی اظهار کرد: با ایجاد ۳۲۰ ایستگاه صلواتی کوچک و بزرگ در شش محور اصلی و سه محور فرعی جاده‌های منتهی به مشهد، علاوه بر زائرین پیاده، سایر زائرین مضجع منور رضوی از خدمات این ایستگاه‌ها برخوردار خواهد شد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) افزود: مدیران ایستگاه‌های صلواتی بین راهی در تدارک آماده سازی ایستگاه‌ها برای پذیرایی از زائرین پیاده امام هشتم (ع) هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر خیرین مشهدی خیرین ۱۱ استان کشور در جاده‌های منتهی به مشهد به زائران خدمت رسانی خواهند داشت.

رضایی با اشاره به این نکته که خدمت به زائرین امام رضا (ع) که از اقصی نقاط ایران و جهان در این ایام قصد تشرف به مشهد را دارند، همت عمومی را می‌طلبد، گفت: خوشبختانه امسال از خیرین استان‌های گلستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، مازندران، سیستان و بلوچستان، فارس، اصفهان، تهران، مرکزی و آذربایجان‌شرقی میزبان زائر پیاده داریم، و کربلایی‌های مقیم مشهد هم در جاده و هم مشهد از زائرین پذیرایی خواهند داشت.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) افزود: علاوه بر خدمات رفاهی عمومی، خدمات درمانی و اسکان شبانه در بعضی از ایستگاه‌ها پیش بینی شده است.

وی کمبودهای ضروری ایستگاه‌ها را آب شرب و غیر شرب، نان و مایحتاج عمومی و سوخت ذکر کرد و از مردم خواست نذورات خود در این ایام را در محل ایستگاه‌ها توزیع کنند.

رضایی اظهار کرد: با براورد انجام شده روانه به ۴۰۰ هزار قرص نان در کل محورها نیاز داریم که امیدواریم تا قبل از شروع عملیات مشکل تهیه نان و آب شرب و غیر شرب، با همت مسئولین برطرف شود.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) از علاقمندان به خدمت در دهه پایانی صفر خواست جهت ثبت نام به سایت زائرین هشت به ادرس www.zaerin۸.ir و یا به ستاد مرکزی جمعیت خدمت‌گزار در خیابان فداییان ۸ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.