رئیس شورای شهر تهران با اشاره به این‌که برخی از اعضای شورای شهر تهران برای شرکت در مراسم اربعین عازم کربلا هستند، از عدم برگزاری جلسه روز سه‌شنبه هفته جاری شورای شهر تهران خبر داد.

امکانات در مرزها برای زائران اربعین خوب است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی چمران پیش از آغاز نودویکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر تهران در دوره پنجم نسبت به صحبت‌های اخیرش با این عنوان که شهرداری را زیر صفر از دوره قبل تحویل گرفتیم گفت: این یک واقعیت است که بنده آن را عنوان کردم. همه این موضوع را می‌دانند و آمار و ارقام در این زمینه مشخص است و نیاز به تکرار آن نیست به طوری که در شورای چهارم ۶۰۰۰ اتوبوس به مدیریت شهری دوره پنجم تحویل شد و در پایان این دوره تعداد اتوبوس‌ها به یک هزار و ۸۲۸ دستگاه رسیده بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این انبارهای قطعات یدکی مترو در دوره پنجم خالی شدند؛ همه اینها دلایلی است که ما شهرداری را با شرایطی که اشاره کردیم تحویل گرفتیم و همه نیز متوجه این مسائل می‌شوند.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که یکی از اعضای شورای شهر تهران در دوره قبلی اعلام کرده که آماده مناظره با ریاست شورای فعلی است، اظهار کرد: نیاز به مذاکره و مناظره نیست اگر می‌خواهند آنها با خودشان این کار را انجام بدهند.

ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توقف پروژه‌ها در دوره قبلی تاکید کرد: از این پروژه‌ها می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد به طوری که در دوره چهارم حتی کارگاه بزرگراه یادگار امام در پادگان جی راه‌اندازی شد اما آنها این کارگاه را جمع کردند.

چمران درباره امکانات، تجهیزات و برخی انتقادات از امکانات در مرزها برای زائرین اربعین حسینی گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در محل مرزها امکانات خوب است و در خود عراق ممکن است کمبودی باشد اما قطعا در پی تامین آن هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا سه‌شنبه هفته جاری جلسه شورای شهر تهران با توجه به راهپیمایی اربعین برگزار خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: با توجه به این‌که برخی دوستان عازم کربلا هستند جلسه روز سه‌شنبه برگزار نمی‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.