همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر، از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، بسته‌های متبرک رضوی به ۸ هزار مجلس روضه خانگی در سراسر کشور اهدا شد.

ارسال بسته‌های متبرک رضوی به ۸ هزار مجلس روضه‌ خانگی در سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد، مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی ضمن اعلام این خبر گفت: ایام پایانی ماه صفر که از اربعین حسینی آغاز شده و تا شهادت ولی نعمتمان حضرت ثامن‌الحجج(ع) ادامه دارد، ایام حزن و اندوه برای ما شیعیان است و همه ما در این ایام تلاش می‌کنیم برای ترویج معارف رضوی و احیا امر اهل بیت(ع) قدمی برداریم.
وی افزود: یکی از بسترهایی که می‌توان معارف ناب رضوی را اشاعه داد و به احیا امر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پرداخت، روضه‌های خانگی است که عمدتا محور آن بانوان هستند، در همین راستا مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، پویش روضه‌الرضا را راه‌اندازی کرد.
دژبرد ادامه داد: این پویش در این ایام با هدف کمک به احیا روضه‌های خانگی در سراسر کشور و اقامه عزا برای حضرت رضا(ع) راه‌اندازی شد که در این پویش ۸ هزار روضه خانگی ثبت نام کردند تا مراسم عزاداری و سوگواری ایام رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت رضا(ع) را برگزار کنند.
وی ادامه داد: برای حمایت از شکل‌گیری این مجالس روضه، بسته‌های متبرکی از سوی آستان قدس رضوی تهیه شده است که به ۳۱ استان ارسال می شود.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی تصریح کرد: این بسته‌ها شامل گلاب متبرک، نمک و برنج متبرک است که به سراسر کشور ارسال خواهد شد تا حال و هوای امام رضایی در کل ایران گسترده شود.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.