رئیس قوه قضاییه در تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی دستور داد در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آن ها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، برخورد بازدارنده طبق قانون انجام شود.

دستور رئیس قوه قضاییه به دادستان‌های کشور برای برخورد با آشوب‌طلبان حرفه‌ای

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، خطاب به آنها دستور داد در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آن ها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، مخلان آرامش شهروندان و امنیت روانی مردم، افرادی که به اموال عمومی و دولتی خسارت وارد کرده اند و در برابر پلیس تمرد می‌کنند، مرتبطین با سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور برخورد بازدارنده طبق قانون انجام و در تکمیل و رسیدگی به پرونده های قضایی آنها هم تسریع شود.

رئیس قوه قضاییه کلیه دادستان‌ها و مسئولان قضایی ذیربط در نقاط مختلف کشور را مکلف و موظف کرد تا در این راستا بدون هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی و در چهارچوب موازین قانونی اقدام کنند.

محسنی اژه‌ای همچنین در این تماس‌ها با اشاره به شگرد دشمنان و عناصر وابسته به گروهک‌های معاند در برانگیختن هیجانات مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و تحریک احساسات آنها با ترویج شایعات و اکاذیب‌، به مسئولان قضایی ذیربط در سراسر کشور دستور داد، در مورد برخورد قانونی با منابع ترویج دروغ و شایعه هم اهتمام شود.

رئیس عدلیه تأکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با سوءاستفاده از موقعیت به وجود آمده بخشی از جامعه را که بر اساس شنیدن برخی از اخبار غیردقیق، دارای سوال و مطالبه‌اند، مساله‌دار و شبهه ناک کند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hojjat ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    اقای رئیس، لطفا قوانین و میزان جرم ها را به روز کنید و هر کسی که آتیش این جریان را زیاد می کند از سلبریتی گرفته تا کدخدا رو به شدت برخورد کرده و کلیه اموال و دارایی هایشان را به نفع منافع ملی و ترمیم خسارت دیدگان، ضبط و حتی زندان های بلند مدت با کارگری روزانه بفرستید تا چشم عدالت رو بچشند. دونفر رو انجام بدید بقیه حساب دستشون میاد وگرنه مدیون شهدا هستید تا ابد