معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: با بسیج امکانات و همکاری دستگاههای اجرایی، تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب به زائران امام رضا(ع) در این شهرستان طی ایام پایانی ماه صفر اندیشیده شده است.

 تمهیدات لازم برای خدمت به زائران رضوی فراهم شده است

به گزارش قدس آنلاین، حسین ابراهیمی کُردیانی، پنجشنبه در جریان بازدید از آمادگی مواکب بین راهی سبزوار اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن سبزوار در مسیر تردد زائران امام رضا(ع) این شهرستان مهیای آماده خدمت‌رسانی ارائه خدمات مطلوب، به زائران دهه پایانی صفر است.

وی افزود: پس از ۲ سال محدودیت کرونایی، امسال در روزهای پایانی ماه صفر شرایط مطلوبی برای زیارت فراهم شده و شاهد افزایش چشمگیر زائران و عبور کاروان های زیارتی از مسیرهای ارتباطی سبزوار به سوی مشهد مقدس هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: تاکنون ۲۳ کاروان پیاده از این شهرستان در قالب هیات مذهبی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برای شرکت در آیین های عزاداری پایان ماه صفر، به صورت پیاده به سوی مشهد مقدس اعزام شده اند.

فرماندار سبزوار: تمهیدات لازم برای خدمت به زائران رضوی فراهم شده است

ابراهیمی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر ایستگاه های سلامت و امدادی در مسیرهای ارتباطی سبزوار برپا شده است.

وی ادامه داد: همچنین مواکبی در مسیرهای ارتباطی شهرستان سبزوار برای پذیرایی، اسکان و ارائه خدمات رفاهی به زائران امام رضا(ع) برپا شده است.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.