مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از محل مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهور به استان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی روستاها در شهرستان‌های تنگستان، دشتی و جم اختصاص یافت.‌

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی روستاهای استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مقدم اظهار کرد: از محل مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهور به استان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی روستاها اختصاص یافت که با تخصیص این میزان اعتبار ۳۲۱۳ متر دیوار حفاظتی در ۱۶ روستای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و جم احداث شد.

وی افزود: همچنین ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در ۱۰ شهرستان عملیاتی و اعتبار آن به‌طور ۱۰۰ درصد جذب شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: از این شمار واحد مسکونی هزار و ۲۳ واحد مسکونی بهره برداری شد و میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی در استان بوشهر به ۵۹ درصد افزایش یافت.

مقدم بیان کرد: افزون براین عملیات اجرایی ۵۸۰ واحد مسکونی دیگر نیز در استان بوشهر آغاز و برای گرفتن تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی گفت: همچنین از ابتدای سال تاکنون بازنگری ۵۰ طرح هادی در این استان تهیه و تصویب شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم بنیاد مسکن در سالجاری تهیه و تصویب طرح هدف گردشگری در سه روستای (نینیزک در دشتستان، هاله در عسلویه و گَشی در تنگستان) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.