نمازگزاران و مردم همیشه در صحنه زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی باشکوه خود تلاش عده‌ای اغتشاشگر هدایت‌شده توسط معاندین نظام جهت ایجاد آشوب در کشور را محکوم کردند.

نمازگزاران زاهدانی علیه هنجار شکنان راهپیمایی کردند

به گزارش قدس آنلاین، انبوه نمازگزاران زاهدان امروز با سـر دادن شعـارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر اختشاشگر و آشوبگر" انزجار خودشان را از اقدامات اخیر آشوبگران در شهرهای مختلف کشور اعلام و بر مجازات اخلالگران نظم و امنیت کشور تاکید کردند.

مردم زاهدان نیز همزمان با سراسر کشور پس از نماز جمعه در پی تلاش برخی افراد معاند برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور طی روزهای اخیر، راهپیمایی کردند.

برخی از نمازگزاران زاهدان ضمن اینکه شعار «اهانت به قرآن رسم منافقین است فتنه و آشوبگری کار منافقین است» سر می دادند پلاکاردهایی نیز با مضمون«فتنه گر بیچاره مزدور رژیم صهیونیستی است را حمل می‌کردند.

راهپیمایان زاهدانی با در دست داشتن تمثال رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بندهایی از قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با ندای الله اکبر تایید کردند.

مردم سراسر سیستان و بلوچستان که طی روزهای اخیر با عدم همراهی آشوبگران هدایت‌شده توسط معاندین، راه خود را از آن‌ها جدا کرده‌اند پس از نماز جمعه انزجار خودشان را از آشوبگران و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و برهم‌زنندگان نظم عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.