معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی ماه صفر بیش از یکصد هزار خدمت در ۱۶۰ پایگاه سلامت به زائران بارگاه منور رضوی در مسیرهای جاده ای و شهری ارائه شد.

 ارائه بیش از ۱۰۰ هزار خدمت در ۱۶۰ پایگاه سلامت در دهه پایانی ماه صفر

به گزارش قدس آنلاینو به نقل از وب دا، سید جواد حسینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در دهه پایانی ماه صفر بیش از یکصد هزار خدمت در ۱۶۰ پایگاه سلامت به زائران بارگاه منور رضوی در مسیرهای جاده ای و شهری ارائه شد.

سید جواد حسینی ضمن قدردانی از تمامی کادر سلامت و بهداشت استان خراسان و سایر استان های کشور که در امر خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) فعالیت و با دانشگاه علوم پزشکی مشهد همکاری داشتند خاطر نشان کرد: در این مدت علاوه بر ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، مراقبتی و آموزشی در پایگاه های سلامت شهری به گروه های هدف متقاضی واکسن کرونا نیز تزریق می شد.

وی تصریح کرد:حدود ۷۰۰ نیروی بهداشت محیط در این مدت بر سلامت آب و مواد غذایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی، محل های اسکان زائران، موکب ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت داشتند تا سلامت زائران و مجاوران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حفظ شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ۵ روز پایانی ماه صفر در مشهد مقدس گفت: در این سفر، دکتر عین اللهی ضمن بازدید از ایستگاه های سلامت، پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز درمانی و بررسی میزان آمادگی، نحوه خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را مطلوب ارزیابی و از تلاش های رییس و سایر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.