بعد از موج لیدری و بازی با افکار عمومی توسط برخی از بازیگران سینما و تلویزیون، حالا نوبت به برخی از مجریان صداوسیما رسیده است! افرادی که به ادعای خودشان سال هاست مشغول فعالیت رسانه ای هستند و کمتر انتظار می رود تحت تاثیر بازی رسانه های غربی قرار بگیرند.

دست پیش بگیریم تا پس نیوفتیم!؛ در نقد حرکت غیرمردمی مجریان صداوسیما

به گزارش قدس آنلاین، باربد بابایی، پیمان شیخی، مجید غضنفری، محمدحسنی و مجتبی پوربخش از جمله مجریان صداوسیما هستند که به بهانه حال بد مردم ایران و شرایط پیش آمده در چند هفته اخیر همکاری خود را با صداوسیما قطع کردند! گویا رفتن مجری ها از صداوسیما حال دل مردم را خوب می کند! شاید هم با سکوت این افراد واقعا آشوب و اغتشاشات پایان بگیرد، آنطور که بررسی ها نشان می دهد اکثریت جامعه و همین مردمی که بهانه سلبریتی ها برای قطع همکاری با صداوسیما و ... شده اند، این اغتشاشات را نمی خواهند و خواهان جوی ارام و بدون تنش برای ایران عزیزمان هستند.

پیمان شیخی با انتشار پیامی نوشت: «مردم حقشان آرامش است. این روزها روحم یاری نمی‌کند که به اجرا ادامه دهم؛ بنابراین از رادیو و تلویزیون خداحافظی می‌کنم.

باربد بابایی نیز در صفحه اینستاگرامش قطع همکاری‌ خود با صداوسیمارا تایید کرد و نوشت تا زمانی که حال مردم ایران خوش نباشد،هیچ برنامه ای را اجرا نخواهد کرد.

محمد حسنی با انتشار پیامی اعلام کرد که ۲۰ روزی از خداحافظی‌اش با صداوسیما می‌گذرد. او در ادامه نوشت: «برای تمام تذکرها، برای آرامش خودم، برای شما مردمم.»

و در آخر مجیدمیرغضنفری هم ازقطع همکاری باصداوسیما خبر دادو گفت که سال‌هادر این سازمان فعالیت‌ کرده تا«صدای مطالبه‌گری و دادخواهی» باشداما حالا احساس می‌کند که دیگر برای ماندن در «قاب رسانه» بهانه‌ای ندارد.

در حاشیه این خداحافظی های سریالی هم از منابع غیر رسمی خبری مبنی بر ممنوع الکاری «باربد بابایی» منتشر شد که می گویند او دست پیش را گرفته که پس نیوفتد وگرنه زودتر از این ها برای حمایت مردم از صداوسیما خداحافظی می کرد.

اما سوال اصلی اینجاست در شرایطی که از سلبریتی ها، مجریان و افراد تاثیرگذار کشور انتظار می رود منطقی تر فکر کنند و به آرامش جامعه کنند و مطالبه گری صحیح را به مردم آموزش دهند چرا خودشان فریب خورده اند؟ مگر رسالت یک مجری این نیست که حال مردم را خوب کند و آگاهی به جامعه تزریق کند؟

چرا در بزنگاه های تاریخی به بهانه حمایت از مردم پشت جامعه را خالی می کنند و آتش آشوب ها را شعله ور تر می کنند؟

انتقادی هم نسبت به صداوسیما مطرح است که هیچوقت درس عبرت نمی گیرد و همیشه روی افرادی سرمایه گذاری می کند و آنها را بولد می کند که در چنین شرایطی دستشان را در پوست گردو می گذارند و به آرامش روانی جامعه اهمیتی نمی دهند و لکه بدنامی برای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می شوند.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا نوعی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.