رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: همایش و اجتماع علمای شیعه و اهل سنت خراسان رضوی به مناسبت هفته وحدت در تایباد برگزار شد.

 همایش علمای شیعه و اهل سنت خراسان رضوی در تایباد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی‌اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد ظهر امروز اظهار کرد: همایشی با عنوان «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» به میزبانی شهرستان تایباد برگزار شد که بیش از ۵۰۰ نفر از شخصیت‌ها و علمای اهل سنت و شیعه مناطق تلفیقی خراسان در آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: این اجتماع به مناسبت هفته وحدت با حضور روحانیون شیعه و سنی تایباد، تربت جام، باخرز، خواف، صالح‌آباد و سرخس برگزار شده که مهمان ویژه آن استاندار خراسان رضوی است.

حجت الاسلام علیپور بیان کرد: هدف از برگزاری، تاکید بر موضوع وحدت در بین مسلمانان و تاثیرات آن بر پیشرفت جامعه است و تایباد، به عنوان شهر وحدت و همدلی، نقش محوری در این زمینه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد افزود: تعداد ۷۰ برنامه برای گرامیداشت این ایام در شهرستان در نظر گرفته شده که از مهمترین آن‌ها می‌توان به اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)، برنامه زنده رادیویی وحدت و شبی با آواها و نواهای نور و رحمت اشاره کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: از ظرفیت نهادهای مختلف شهرستانی برای اجرای برنامه‌های هفته وحدت استفاده شده است و همچنین برخی از برنامه‌های هم در روستاها و شهرهای کاریز و مشهدریزه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد برنامه، ۳۰ برنامه به صورت محوری و در طول این ایام برگزار می‌شود که محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده‌های شهدا و شخصیت‌های تقریبی و نورافشانی از جمله آنهاست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.