شهردار منطقه۱۳ تهران با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر از استقرار و برپایی دو موکب در مسیر این جشن خبر داد.

جشن بزرگ رسول مهربانی و لبخند/برپایی دو موکب در میدان ولیعصر(عج)

به گزارش قدس آنلاین محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس با اشاره به فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: این مناسبت فرصتی برای ایجاد نشاط اجتماعی در شهر و میان شهروندان است که در این راستا شهرداری منطقه در کنار متولیان حوزه فرهنگی و اجتماعی، ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده و اجرایی می کند.

وی با بیان اینکه، امروز ساعت ۳۰: ۱۵ در میدان ولیعصر(عج ) جشن باشکوهی برگزار می شود که تا شهر ری نیز ادامه دارد ، افزود : علاوه بر مولودی خوانی مداحان معروف ، موکب هایی هم برای پذیرایی از شهروندان برپا می شود که دو موکب نیز اختصاص به منطقه۱۳ دارد.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص خدمات دو موکب منطقه افزود: در یکی از موکب ها از شهروندان پذیرایی و در موکب دیگر چندین ایستگاه با محوریت برنامه های عفاف و حجاب، کودک ،توزیع پرچم و بادکنک، کاردستی و گریم کودک توسط اداره فرهنگی منطقه و مشارکت نواحی چهارگانه فعالیت می کنند.

احمدی به برپایی دو جشن در منطقه اشاره کرد و افزود: این جشن ها شب گذشته با همکاری بسیج کمیل و نواحی چهارگانه در فلکه دوم نیروی هوایی و پارک خیام همراه با نورافشانی و برنامه های شاد با همکاری بسیج کمیل و اداره فرهنگی برگزار شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.