مدیرعامل کانون پرورش فکری می‌گوید توسعه فعالیت‌های بین‌المللی در دستور کار این‌نهاد فرهنگی است و در این زمینه بناست با کشورهایی چون سوریه و عراق همکاری‌های مشترکی شکل بگیرد.

کانون پرورش فکری در پی همکاری‌ بین‌المللی و ارتباط با همسایه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با اشاره به برنامه‌های آینده کانون در حوزه بین الملل گفت: در راستای تبادلات فرهنگی و هنری برنامه‌هایی برای حوزه بین‌الملل داریم تا در این حوزه تقویت شویم و بتوانیم اقدامات مؤثری را محقق کنیم.

وی ادامه داد: توسعه فعالیت‌های بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دستور کارماست و در این زمینه قصد داریم با کشورهای همسایه همچون سوریه و عراق همکاری‌های مشترکی داشته باشیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: اخیراً نوری وزیر آموزش و پرورش، به عنوان رابط میان ایران و سوریه انتخاب شده‌اند، به همین منظور کانون هم در این زمینه سعی دارد برنامه‌هایی را در جهت تحقق این امر و تقویت تبادلات فرهنگی و هنری، تجربه‌ها و دانش میان دو کشور داشته باشد.

علامتی گفت: دو کشور ایران و سوریه باید در زمینه آموزش و پرورش همکاری‌های مشترکی داشته باشند تا این همکاری‌ها منجر به تبادل دانش و اطلاعات شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.