فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از دستگیری سه متهم اصلی تخریب ۶ دستگاه خودرو و ایجاد رعب و وحشت در کمتر از ۴۸ ساعت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سه متهم به جرم ایجاد رعب و وحشت در بردسکن

بردسکن - به گزارش قدس آنلاین.سرهنگ محمود مختاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخریب آینه های بغل ۶ دستگاه خودروی سواری در سطح شهر بردسکن، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی ضمن هماهنگی با مقام قضایی، با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده، تصاویر مربوط به سه متهم پراید سوار با شیشه های دودی که در محل های خلوت اقدام به تخریب آینه بغل خودروهای سواری پارک شده در حاشیه خیابان می کردند را در اختیار سایر واحدهای گشتی قرار دادند. سرهنگ مختاری تصریح کرد: مأموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی های هدفمند شبانه، خودروی پراید موردنظر را با سه سرنشین در یکی از خیابان های خلوت شناسایی و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر تخریب خودرو و ایجاد رعب و وحشت متأثر از فضای مجازی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با اشاره به اینکه امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت قاطعانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.