مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: تحریف اظهارات رئیس قوه قضائیه اقدامی موذیانه بود.

 شریعتمداری: تحریف اظهارات رئیس قوه قضائیه اقدامی موذیانه بود

در پی تحریف بخشی از یادداشت چهارشنبه حسین شریعتمداری در کیهان، مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: یادداشت روز کیهان چهارشنبه - ۲۷ مهرماه جاری - با عنوان "خنجر شمر گم نشود" در اعتراض به تحریف سخنان ریاست محترم قوه قضائیه و پاسخ به افراد و جریاناتی بود که به گونه‌ای موذیانه اصرار داشتند اظهارات ایشان درباره آمادگی برای گفت‌وگو با منتقدان را به آمادگی ایشان برای گفت‌وگو با آشوبگران و اغتشاشگران معنی کنند! در جای جای آن یادداشت آمده بود که جناب اژه‌ای در سخنان خود با صراحت بر تفکیک دو مقوله اعتراض از اغتشاش تاکید کرده‌اند و نیز با استناد به بخش دیگری از سخنان ایشان، توضیح داده شده بود که رئیس محترم قوه قضائیه اغتشاشگران اخیر را عوامل آمریکا و اسرائیل می‌دانند و نتیجه گرفته شده بود که اگرچه گفت‌وگو با منتقدان اقدام شایسته و بایسته‌ای است ولی بدیهی است که منظور رئیس محترم قوه قضائیه گفت‌وگو با اغتشاشگران نیست و نوشته بودیم "در کجای دنیا، آتش زدن اموال عمومی، بریدن گلوی مامور انتظامی، حمله به مساجد و حسینیه‌ها، سوزاندن قرآن، کشیدن چادر از سر زنان محجبه، قتل مردم کوچه و بازار، به آتش کشیدن ده‌ها آمبولانس حامل بیمار، دزدی اموال مردم و غارت فروشگاه‌ها و ... ده‌ها جنایت شرم‌آور دیگری از این دست، اعتراض نامیده می‌شود؟! آشوبگران اگر اهل مذاکره بودند که به این جنایات دست نمی‌زدند!..".

شریعتمداری گفت: یادداشت روز چهارشنبه کیهان برای مقابله با این تحریف موذیانه نوشته شده بود. برخی از کانال‌ها با وجود صراحت یادداشت و مستندات آن درباره منظور ریاست محترم قضائیه، تلاش کرده‌اند که انتقاد کیهان را خطاب به جناب ایشان معرفی کنند!

مدیر مسئول کیهان گفت: مستحکم‌ترین دلیل و نشانه بر خطا بودن این برداشت سوء، متن یادداشت و تقدیر و تمجیدهای بایسته و شایسته آن از ریاست محترم قوه قضائیه است.

وی در پایان تاکید کرد: همچنان بر این باوریم که گفت‌وگو با اغتشاشگران قاتل و مزدور که خود به قتل انسان‌های بیگناه و مزدوری برای دشمنان اعتراف کرده‌اند، نمی‌تواند منظور ریاست محترم قوه قضائیه در اظهارات اخیر ایشان باشد و کسانی که دانسته و از روی عناد و یا ندانسته اظهارات حضرت ایشان را به گفت‌وگو با عوامل آشوب نسبت داده‌اند، فرق میان اغتشاش و اعتراض را نمی‌دانند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.