در هفته گذشته نهاوند استان همدان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ و سرعین استان اردبیل با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ لرزیدند.

استان همدان با زلزله ۳.۹ و سرعین با زمین‌لرزه ۳.۳ لرزیدند

به گزارش قدس آنلاین، علاوه بر ادامه‌دار بودن فوج لرزه‌های خوی استان آذربایجان غربی در بندر خمیر استان هرمزگان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۵ و نهاوند استان همدان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ لرزیدند.

جزئیات زمین‌لرزه‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲۳ مهر

در سالند استان خوزستان زلزله ۲.۹ رخ داد.

یکشنبه ۲۴ مهر

در خرم آباد استان لرستان زلزله ۲.۸، اسفراین استان خراسان شمالی زلزله ۲.۹، خوی استان آذربایجان غربی زلزله‌های ۲.۶ و ۲.۹، فین استان هرمزگان زلزله ۲.۹ رخ داد.

دوشنبه ۲۵ خرداد

در خوی استان آذربایجان غربی بعد از یک زلزله ۲.۶، زمین‌لرزه دیگری با بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۸ کیلومتری به ثبت و کانون آن در ۱۲ کیلومتری خوی و ۳۲ کیلومتری ایواوغلی آذربایجان غربی و ۳۳ کیلومتری تسوج استان آذربایجان شرقی این استان بوده است.

ارزوئیه استان کرمان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۱۱ کیلومتری را در ۲۲ کیلومتری ارزوئیه و ۶۸ کیلومتری بافت استان کرمان و ۵۹ کیلومتری حاجی آباد استان هرمزگان تجربه کرد.

سه شنبه ۲۶ مهر

در بندر خمیر استان هرمزگان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۱۲ کیلومتری به ثبت رسید و کانون آن در ۳۵ کیلومتری بندر خمیر، ۴۴ کیلومتری کنگ و ۴۵ کیلومتری لافت این استان بوده است.

سرعین استان اردبیل با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۲ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در هفت کیلومتری سرعین، ۱۱ کیلومتری اردیموسی و ۱۷ کیلومتری نیر این استان گزارش شد.

در بهبان استان خوزستان زلزله‌های ۲.۹ و ۲.۶، شوقان استان خراسان شمالی زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

خوی استان آذربایجان غربی بعد از یک زلزله ۲.۵ زمین‌لرزه دیگری به بزرگای ۳.۵ را تجربه کرد.

چهارشنبه ۲۷ مهر

در سرخه استان سمنان زلزله ۲.۵، بالاده استان فارس زلزله ۲.۸، آق قلا استان گلستان زلزله ۲.۹ رخ داد.

نهاوند استان همدان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ در عمق هشت کیلومتری لرزید و رومرکز آن در ۱۱ کیلومتری نهاوند، ۲۰ کیلومتری برزول و ۲۱ کیلومتری سامن بوده است.

هجدک استان کرمان نیز با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۱۵ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۰ کیلومتری هجدک، ۴۲ کیلومتری چترود و ۵۰ کیلومتری کاظم آباد این استان بوده است.

جمعه ۲۹ مهر

در قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله ۲.۵ و راور استان کرمان زلزله ۲.۷ به ثبت رسید.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.