آیین تشییع پیکر سرباز شهید مدافع امنیت، شهید احمد لطفی که در نوار مرزی تایباد طی درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیده بود، در مشهد مقدس برگزار شد.

 تشییع پیکر سرباز شهید مدافع امنیت در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، آیین تشییع پیکر سرباز شهید احمد لطفی که در نوار مرزی تایباد در درگیری با اشرار به شهادت رسیده بود با حضور جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی و مردم از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در آیین تشییع پیکر شهید لطفی در مهدیه مشهد گفت: الگوی سربازان ما، شهدای دفاع مقدس هستند و شهید لطفی نیز به آرزوی خود رسید و ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد خون آنان پایمال شود.

وی تاکید کرد: ارتش در کنار نیروهای مرزبانی فراجا در دفاع از امنیت کشور و مرزها کوتاه نمی‌آید.

 تشییع پیکر سرباز شهید مدافع امنیت در مشهد

رییس عقیدتی - سیاسی قرارگاه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) حجت الاسلام سید مهدی سیدی بر پیکر این شهید والامقام در حرم مطهر رضوی نماز خواند و پیکر شهید پس از تشییع در مشهد برای خاکسپاری به زادگاهش هیرمند زابل منتقل شد.

نیروهای ارتش مستقر در مرز تایباد عصر جمعه ۲۹ مهر، با انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شدند.

در جریان این کمین ۱۰ نفر از متجاوزان مرزی دستگیر شدند اما هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیروهای ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت سرباز وظیفه احمد لطفی شد. این شهید در تاریخ اول خرداد ماه پارسال به خدمت مقدس سربازی اعزام شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.