رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به اروپایی‌ها اعلام کرد: در حقیقت این اروپایی‌ها هستند که با در پیش گرفتن مسیر به بن‌بست خورده ارباب‌شان آمریکا، دچار عارضه «خودتحریمی از حقیقت» شده‌اند.

سرلشکر باقری: امروز برای خرید موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای ایرانی صف کشیده‌اند

به گزارش قدس آنلاین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تحریم اتحادیه اروپا، پیامی صادر کرد.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

اتحادیه اروپا ۴ روز پیش به دلیل آنچه که «ارسال پهپادهای بدون سرنشین از ایران به روسیه» نامیده، نام اینجانب را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است!

پیش‌تر و در تاریخ ۱۳ آبان ۹۸ نیز وزارت خزانه‌داری آمریکا با گنجاندن نام بنده در فهرست تحریم‌های خود، دچار چنین خبطی شده بود.

عصبانیت آمریکا و دنباله آن یعنی اتحادیه اروپا البته قابل درک است. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در لیست تحریم‌ها قرار دادند، اما نیروهای مسلح ما از این تهدید فرصت ساختند. اگر روزی آن‌ها سیم خاردار هم از رزمندگان ما دریغ می‌کردند، امروز برای خرید موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای ایرانی، صف کشیده‌اند.

در حقیقت این اروپایی‌ها هستند که با در پیش گرفتن مسیر به بن‌بست خورده ارباب‌شان آمریکا، دچار عارضه «خودتحریمی از حقیقت» شده‌اند.

ما در فارسی ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید: کوری عصاکشِ کورِ دگر شده است؛ یا به قول انگلیسی‌ها:The blind leading the blind.

اما یک پیشنهاد انسان‌دوستانه به اتحادیه اروپا دارم. از امروز به آن‌ها وکالت می‌دهم در اجرای تحریمی که تدارک دیده‌اند، مجازند همه اموال و دارایی‌های سرلشکر محمدحسین باقری در بانک‌های سراسر جهان را شناسایی و مصادره و صرف خرید ذغال سنگ برای شهروندان اروپایی کنند. زمستان سختی در پیش است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.