منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.

افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به نابلس به 5 نفر+ویدئو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای یورش بامداد امروز سه شنبه نظامیان صهیونیست به شهر نابلس به پنج نفر خبر داد.

بر اساس گزارش الجزیره شمار زخمی‌های یورش صهیونیست‌ها به نابلس هم به دست کم ۲۰ نفر رسیده و این حملات با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شده است.

این تحولات در حالی است که «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد در عملیات بامداد امروز نظامیان این رژیم در نابلس یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود (بیشه شیران) به شهادت رسیده است. پیشتر رسانه‌ها گزارش داده بودند که یائیر لایپد شخصاً بر عملیات نابلس نظارت داشته است.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در عملیات نابلس یک ساختمان متعلق به گروه عرین الاسود که در آن مواد انفجاری ساخته می‌شد، هدف قرار گرفته است. منابع فلسطینی هم خبر دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز حملاتی را علیه برخی اهداف در داخل شهر نابلس انجام داده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها