فرمانده انتظامی شهرستان قشم با تاکید بر اهمیت تعامل مردم با پلیس در جهت ایجاد آرامش و امنیت در جامعه، گفت: همه توان خود را برای مقابله با کسانی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، به کار بسته‌ایم.

فرمانده انتظامی قشم: با برهم زنندگان آرامش مردم ‌به شدت برخورد می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهراب کاظمی امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌ها و فرهنگ‌سازی صورت گرفته، تعامل خوبی میان پلیس و قشموندان وجود دارد و ما همه توان خود را برای مقابله با کسانی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، به کار بسته‌ایم.

وی تاکید کرد: تلاش برای جلب رضایت اجتماعی و پیشگیری از جولان مغرضان و معاندان از مهمترین رویکردهای نیروی انتظامی است و خوشبختانه امروز شاهد امنیت خوبی در شهرستان قشم هستیم.

رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار، جزیره قشم را جزو امن‌ترین شهرستان‌های کشور دانست و گفت: این امنیت برگرفته از مردم انقلابی و مومن قشم می‌باشد.

افشار فتح‌اللهی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت است، تصریح کرد: امنیت ایران اسلامی ناشی از الگوی مردم‌سالاری دینی می‌باشد که برای اولین بار در جهان توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه شده و این امنیت خدشه‌ناپذیر است.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های غربی برای تصویرسازی غیر واقعی از ایران اسلامی، تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌های دشمنان و همه این هجمه‌ها تنها تعداد اندکی از افراد مغرض یا فریب‌خورده اسیر این جریانات شده‌اند.

فتح‌الهی ادامه داد: امروز شرایط واقعی کشور با چیزی که در فضای مجازی بیگانگان به تصویر کشیده می‌شود متفاوت است و امپراطوری رسانه‌ای دروغ غرب با تمام توان علیه ایران مشغول به کار است، اما با این وجود می‌بینیم که امنیت مثال زدنی با همراهی مردم و مدیریت و تدبیر نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حاکم است.

رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن ابراز امیدواری در خصوص توفیق فرمانده انتظامی شهرستان در خدمت به نظام و مردم جزیره اعلام کرد: سازمان منطقه آزاد قشم آماده ایجاد هرگونه تعامل و هم‌افزایی با نیروی انتظامی در جهت رشد و اعتلای جزیره می باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.