سرمربی سپاهان اظهار کرد تیمش در تعطیلات لیگ برتر ۳ دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد.

یک اردو و ۳ بازی دوستانه برای سپاهان در تعطیلات لیگ برتر

به گزارش ایسنا، مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان گفت: به مردم شیراز تسلیت می‌گویم زیرا سخت است انسان‌های بی‌گناه کشته شدند. به مردم آبادان هم تسلیت می‌گویم. همانطور که اشاره کردید، این بازی خارج از خانه سخت خواهد بود. به بازیکنانم اعتماد دارم و امیدوارم به هدف خود برسیم.

وی ادامه داد: امیدوارم یک بازی خوب و مثالی برای جامعه باشد. انتظار من یک بازی باکیفیت است و امیدوارم برای مردم هم بازی خیلی خوبی باشد و از آن لذت ببرند.

مورایس درباره مصدومان و محرومان تیمش عنوان کرد: فکر نمی‌کنم بازیکن محرومی داشته باشیم اما یاسین سلمانی مصدوم است. زکی‌پور هم دچار سرماخوردگی شدید شده است. من برای آن‌ها بهترین آرزوها را دارم اما هیچ توجیهی نیست و لیست ما تکمیل است. امیدوارم با بازیکنانی که داریم، بهترین اتفاقات برای ما رخ دهد.

سرمربی سپاهان در خصوص تعطیلات لیگ و انتظار دعوت شدن بازیکنانش گفت: در مورد لیست نهایی تصمیم با سرمربی تیم ملی است و من جایگاهی در این خصوص ندارم. بازیکنان چند روزی استراحت دارند و به خانواده خود سر می‌زنند. مثل پیش‌ فصل، وقتی به تمرینات برگشتند، تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و اردویی خواهیم داشت و ۳ بازی دوستانه در تاریخ‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ دسامبر برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.