شماره 147 ماهنامه دینی فرهنگی و مجالس حسینی «خیمه» ویژه مهرماه 1401 در 80 صفحه منتشر شد و روی کیوسک روزنامه‌فروشی‌ها رفت.

شماره جدید «خیمه» با یادی از سیدرضا مؤید منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، شماره ۱۴۷ ماهنامه دینی فرهنگی و مجالس حسینی «خیمه» ویژه مهرماه ۱۴۰۱ در ۸۰ صفحه منتشر شد و با تصویر مرحوم سیدرضا موید شاعر آئینی و تیتر «شاعری که از مداحان گلایه داشت» روی کیوسک روزنامه‌فروشی‌ها رفت.

میزگردی درباره وضعیت آموزش دین در مدارس با تیتر «موفق نبوده‌ایم»، توصیه یک پیرغلام به مداحان جوان با تیتر «پاکت بگیرید ولی معامله نکنید»، آشنایی با چند مکان کمتر شناخته شده حرم رضوی با عنوان «خلوتگه راز» از دیگر تیترهای صفحه نخست ماهنامه خیمه است.

شماره جدید «خیمه» با یادی از سیدرضا مؤید منتشر شد

در این ماهنامه پرونده‌ای در خصوص کنفرانس وحدت اسلامی و موضوع وحدت در اسلام با عنوان «وحدت اسلامی همبستگی ملی» نیز منتشر شد که در آن یادداشتی از سعید دهقانی، گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، گفت‌وگو با محمدرضا اخضریان کاشانی، یادداشت رسول جعفریان، دیدگاه‌های مولوی اسحاق مدنی، گفت‌وگو با حجت‌الاسلام عبدالکریم پاک‌نیا، یادداشت محمدرضا خراسانی‌زاده، گفت‌وگو با حجت‌الاسلام نصیری‌فرد و روایت آیت‌الله نعیم‌آبادی از نقشه دشمن برای تفرقه، آمده است.

مرحوم سیدرضا مؤید شاعر آئینی که ۱۵ مهرماه درگذشت، موضوع پرونده دیگری در این شماره خیمه است که بخش‌هایی از مصاحبه سال ۱۳۸۳ خیمه با او بازخوانی شده است و در گفت‌وگو با مسلم نادعلی‌زاده نیز ویژگی‌های شعر مرحوم موید بررسی و تحلیل شده است.

گفت‌وگو با حسن آهنسازان پیرغلام اهل بیت (ع) با تیتر «پاکت بگیرید اما معامله نکنید» و گزارشی درخصوص ابتکارات هیأت‌های مذهبی در محرم امسال برای طراحی دکور با تیتر «ایده‌هایی که حرف داشتند» از دیگر بخش‌های ماهنامه خیمه است.

ماهنامه خیمه برای بیستمین سال متوالی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمدرضا زائری و با موضوع هیأت‌ها و مجالس مذهبی، عاشورا، امام حسین (ع) ادبیات دینی و آئین‌های مذهبی منتشر شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.