مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مشکل ما این است ورزشگاه خوب برای برگزاری سوپرجام در ایران نداریم.

مهدی: ورزشگاه خوب برای برگزاری سوپرجام نداریم / مشکل هتل استقلال و نساجی در کرمان حل شد

به گزارش قدس آنلاین، سهیل مهدی در خصوص مکان برگزاری مسابقه سوپرجام اظهار داشت: روزهای محدودی برای انتخاب داشتیم. به دلیل فشردگی برنامه باید تغییراتی انجام می‌دادیم. پانزده روز پیش به این نتیجه رسیدیم.

وی عنوان کرد: این تصمیم که مسابقات بدون تماشاگر باشد هفتگی اعلام می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره انتخاب ورزشگاه باهنر کرمان تصریح کرد: تصمیم بر این شد شهر ثالث انتخاب شود. تبریز و اصفهان اولویت اول ما بود، اما زمین چمن نقش جهان مناسب نبود و شرایط فراهم نشد. در نهایت با همکاری وزارت کشور کرمان انتخاب شد.

او با اشاره به نارضایتی تیم‌ها گفت: در مورد کیفیت زمین چمن نارضایتی بود که قول دادند شرایط را مساعد کنند. مشکل هتل نیز حل شد.

مهدی درباره دلیل انتخاب کرمان با وجود چمن مشکل‌دار افزود: در ورزشگاه امام رضا (ع) به دلیل اتفاقی که در آخرین بازی افتاد جمع بندی شد که نمی‌توان در آنجا مسابقه را برگزار کرد. نساجی حاضر نبود در آزادی بازی کند و ورزشگاه وطنی هم آمادگی و تجهیزات لازم را نداشت.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش گفت: مشکل اولیه این است که ورزشگاه خوب در ایران برای سوپرجام نداریم. حقیقت این است اصلا زیرساخت مناسب برای مسابقات فوتبال نداریم و زمین‌های موجود به شدت ضعیف و غیرقابل استفاده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.