رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه نوک پیکان هجمه دشمن نسل نوجوان و جوان کشور است، تاکید کرد: دانش‌آموزان و نسل جوان با حضور پررنگ خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان، توطئه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.  

دانش‌آموزان با حضور پررنگ در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمنان را ناکام بگذارند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمد سادات روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله سیزده آبان و روز دانش آموز در سنندج، با اشاره به تفاوت ۱۳ آبان امسال با سال های قبل، اظهار داشت: هجمه نظام سلطه و راه‌اندازی جنگ ترکیبی و شناختی علیه نظام اسلامی از وجوه تمایز ۱۳ آبان امسال است.

وی با تاکید بر حضور گسترده جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان و برگزاری باشکوه تر این روز نسبت به گذشته افزود: دشمن این روزها با ترفندهای جدید درصدد دور کردن ملت بویژه نسل جوان از نظام و انقلاب است لذا باید با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، مثل همیشه دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: نظام اسلامی به مشارکت و حمایت نیاز دارد و حضور پر رنگ اقشار جامعه در این راهپیمایی موجب کاهش التهابات و توطئه ‌های دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای روز ۱۳ آبان اضافه کرد: مشارکت دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌ها و تجلیل از دانش آموزان موفق در عرصه‌های مختلف از جمله برنامه‌های این روز در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده، شهدای دانش آموز به ویژه دانش آموزان شهید حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ شیراز، به وقوع حوادث اخیر در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: انسجام درونی و تبیین درست مسائل از مهمترین اولویت‌های کاری بوده و فرهنگیان و معلمان در این شرایط می‌توانند نقش آفرین و اثرگذار باشند.

هاشم ناظمی جلال با بیان اینکه به برکت خون پاک شهیدان، نظام اسلامی مقتدر است و همه دلسوزان پای کار هستند، افزود: حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان امنیت‌ ساز است، ضمن اینکه آموزش و پرورش برای اجرای برنامه‌ها، آمادگی دارد و تشکل‌های دانش آموزی در این راستا پیش رو هستند.

حجت الله نریمانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان نیز با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با برگزاری تجمع دانش آموزان دهه هشتادی، گفت: به همین مناسبت جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانش آموزی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار خواهند کرد.

از هشتم تا سیزدهم آبان با عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.