معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) از برگزاری مسابقات کاراته گرامیداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل خبر داد و گفت: نفرات اول این رقابت به مسابقات کشوری بسیج که در همدان برگزار می‌شود،اعزام خواهند شد.

مسابقات کاراته گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین شاهین زارعی از برگزاری مسابقات انتخابی کاراته بسیج استان گرامیداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با حضور کاراته کاران شهرستان‌های استان در سالن شهید ارمکان اردبیل خبرداد و گفت: منتخبین این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در استان همدان برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را حفظ و ارتقای آمادگی کاراته کاران بسیجی عنوان کرد و گفت: در بخش کمیته این مسابقات در وزن منهای ۶۰ علیرضا اختری از شهرستان پارس آباد به مقام اول دست یافت و رضا خدمتی از شهرستان اردبیل دوم شد.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) ادامه داد: در وزن منهای ۶۷ امیرحسین یوسفی از شهرستان پارس آباد به مقام نخست دست یافت، ساسان حسن زاده از شهرستان اردبیل دوم شد و مهدی آقایی از شهرستان مشگین‌شهر به مقام سوم دست یافت.

زارعی همچنین درباره منتخبین وزن منهای ۷۵ گفت: در این مسابقات امیرحسین دلیر از شهرستان پارس آباد به مقام اول دست یافت و نیما بی‌بابک از شهرستان مشگین‌شهر دوم شد.

وی یادآورشد: در وزن مثبت ۷۵ نیز شروین فخیمی از شهرستان پارس آباد اول شد و مهدی محمدزاده از مشگین شهر به عنوان دومی دست یافت.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) به منتخبین وزن منهای ۸۴ اشاره کرد و گفت: در این وزن بهرام فولادی از شهرستان پارس آباد اول شد و محمد رضا فولادی از شهرستان اردبیل به مقام دوم دست یافت.

زارعی افزود: در وزن مثبت ۸۴ نیز مهیار حیدری از شهرستان پارس آباد اول شد،داود رمضانی از شهرستان مشگین شهر دوم شد و امیرمحمد متین از شهرستان اردبیل به مقام سوم دست یافت.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) به منتخبین وزن آزاد این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: محمدرضا فولادی از شهرستان اردبیل در جایگاه نخست ایستاد، رضا خدمتی از شهرستان اردبیل دوم شد و ساسان حسن زاده از شهرستان اردبیل در رده سوم ایستاد.

وی به بخش کاتا نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز علی اصغر دولت خواه در جایگاه نخست ایستاد.

زارعی گفت: در مجموع تیم منتخب هیئت کاراته شهرستان بسیج پارس‌آباد به عنوان قهرمانی دست یافت ،تیم منتخب هیئت کاراته بسیج اردبیل مقام دوم شد و تیم منتخب هیئت کاراته بسیج شهرستان مشگین‌شهر در جایگاه سوم ایستاد.

بر اساس اظهارات معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع)، نفرات اول این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری بسیج که ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.