۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 824023

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را به جامعه علمی کشور، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و به ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفت.

رئیسی درگذشت آیت‌الله اختری را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را به جامعه علمی کشور، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و به ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفت.

رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت عالم وارسته آیت‌الله عباسعلی اختری تصریح کرد: این روحانی فرهیخته که از مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فعالیت های مختلف سیاسی و فرهنگی از جمله در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه، نماینده ادوار اول و هفتم مجلس شورای اسلامی و تدریس در دانشگاه های کشور، عمر پر بار خود را وقف خدمت به نظام و ترویج و تبیین ارزش ها اسلامی کرد و خدمات ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، موجب تاسف و تأثر فراوان گردید.

این روحانی فرهیخته که از مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فعالیت های مختلف سیاسی و فرهنگی از جمله در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه، نماینده ادوار اول و هفتم مجلس شورای اسلامی و تدریس در دانشگاه های کشور، عمر پر بار خود را وقف خدمت به نظام و ترویج و تبیین ارزش ها اسلامی کرد و خدمات ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی کشور، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و به ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت می‌گویم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.